Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 6982 ggr
alexsus
8/3/15, 9:33 PM

Hettar bränner i huden

Hej! har sedan en 5-6 dagar brännande hud i ansikte och armar .Lider av många års ångest .Och mycket stress i tillvaron inifrån och utifrån.Speciellt sista halvåret.Har haft något liknande för många år sen då sa läkaren att det var nervsystemet som överreagerar då hade jag varit med om en traumatisk händelse. Höll på någon dag /dagar. men denna gång har det kommit efter att jag färgade håret för en vecka sedan då började det sticka i hårbotten och i kroppen lite till och från.dets släppte sen av tagit antihistamin.Men bränningarna har sen satt i gång känner att det är i huden. Jätteorolig känner att jag inte kan springa till läkare titt som tätt.Men har någon annan av er där ute haft liknande symtom pgr av stress? Man tycker ju att en sådan här reaktion på färgning inte borde sitta i så länge.har inga utslag eller annat.

Annons:
Gahella
8/3/15, 9:35 PM
#1

Låter även som du är väldigt torr i huden och behöver smörja kroppen lite extra?

alexsus
8/3/15, 9:40 PM
#2

Jo jag har torr hud men såhär rejält…skumt

Annielle
8/4/15, 8:57 PM
#3

Jag har haft med brännande hettande hud sedan tonåren, förstod inte då vad det var men nu för tiden när jag har samma problem i perioder brukar det vara när stressen är som värst, kan hålla på i flera månader i bland, så visst kan det vara det.

Har dock aldrig upplevt att armarna bränner också, men stress kan ju göra en väldig massa med kroppen så det är ju ingen omöjlighet att det hänger i hop med det också

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: