Annons:
Etikettövrigt
Läst 1503 ggr
KitoBonito
2014-06-06, 15:12

Griffonia simplicifolia

För er som har problem med nedstämdhet, dålig sömn m.m. Har ni hört talats om griffonia ( http://www.immunshop.se/p/uppiggande/griffonia-60-tabl.html )? Jag har ätit den varje dag i några veckor nu och kan inte svära på hur det funkar, men jag tror det hjälper mig. Jag lever inte med den värsta sortens depression och ångest men jag lider av nedstämdhet dagligen (dvs utan tabletter) och vissa dagar är det värre med ångestattacker. Jag har gått från att ta en halv tablett om dagen till att nu ta två hela, en morgon och en kväll, och jag inbillar mig att det faktiskt hjälper. Jag känner mig nöjd och känner inga bieffekter (bieffekten jag kände av i början var lite illamående och yrsel, därav tog jag bara en halv, men det berodde antagligen på att kroppen inte var van ännu). Det är ju ett naturmedel som inte är beroendeframkallande eller mixtrar med ens känslor (jag har hört att man kan bli väldigt neutral med andra antidepressiva medel t.ex.). Jag har läst lite om växten men kan inte allt. Om någon har erfarenheter får ni gärna dela med er! Jag tänkte att det kanske är fler som är intresserade. 

Någon som har erfarenheter eller tankar?

Annons:
Upp till toppen
Annons: