problematiskt
Jag mår … ingenting? eller, jag mår dåligt för inget känns riktigt. Ibland får jag en kall dusch av ångest och uppgivenhet och börjar gråta, annars känns det som jag bara finns.
Inget är roligt, saker är bara jobbiga eller skrämmande - klarar inte riktigt av att gå ut eller ringa folk.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har as/adhd och därmed en godman och ett stödteam som ska finnas till hjälp men det känns inte som jag får så mycket hjälp därifrån just nu. Eller kanske, mer att dom inte kan ge mig den hjälpen jag behöver?
Känner att jag inte heller kan prata med min familj, dom är i total kaos.. Det som troligen fick mig att trilla av kanten var då min far för nån vecka sedan blev så arg över en petitess att han stack härifrån. ( han och min mor skulle sova över, men han lämnade mig och mamma och körde hem ) - Vilket kändes förjävligt på många plan.
har nu som mest sovit, och tappat all intresse i allt. Spel är inget kul, jag oroar mig för att störa alla, jag kan inte koncentrera mig på skolan alls.. Är mest irriterad på min fästman som det är nu, säkerligen för små saker som egentligen inte spelar roll..
Jag känner mig rådlös, vad ska jag göra? Om jag har lust till något är det väl att låsa dörren och aldrig gå ut.
jag ber om ursäkt i förskott om jag inte svarar på meddelanden, för även det har blivit jobbigt för mig.
Det låter som en depression tycker jag. Känner igen mig i det där att känna inget. Mycket obehagligt faktiskt. I mitt fall har det hjälpt med antidepressiva tabletter som håller mig på en lite högre nivå och som gör att jag inte sjunker så långt ner. Sen har jag även pratat med en psykolog när det varit som värst. Om du känner att ditt stödteam inte hjälper dig på rätt sätt kanske du kan försöka få dom förstå vad du behöver. Eller kanske din gode man kan hjälpa dig förklara om det känns jobbigt att ta det själv? Hoppas att du kan få hjälp och må lite bättre. ❤️🤗

Har haft mediciner förut, dock är jag rädd i den aspekten med… har haft venlaflaxin som gjorde mig verkligen sjuk. Och jag vill ogärna bli så sjuk igen, alla mediciner är ju i princip 'trial and error'. Och jag vet inte hur bra det är om jag mår dåligt redan.
allt det där kräver så mycket energi som jag inte har, armar värker av smärta av att jag är så trött.
Ska se vad jag kan få ur mig nästa gång stödteam kommer förbi, känns som det inte blir lätt.