Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1832 ggr
emilialili
3/14/14, 11:37 PM

vill dö

tankar om att jag vill dö kommer bara oftare och oftare. de tre senaste veckorna eller så har varit förjävliga och idag så låg jag i min säng och kände mig helt paj och ledsen och ensam och undrade om jag skulle dö eller bara bli rejält skadad om jag hoppade från sjunde våningen :(
behöver hjälp.
vill inte prata med mina föräldrar för jag vill inte lasta dem.

Annons:
Disturbed-Angel
3/15/14, 10:21 PM
#1

Antar att du inte gillar att höra detta. Men du borde verkligen tala med dina föräldrar om hur du känner. Om du för ett ögonblick tror att du skulle göra någon en tjänst genom "att inte lasta dem" och sedan tar ditt liv så misstar du dig starkt! Det finns INGENTING som är värre än att förlora en familjemedlem!

Du behöver få hjälp och det fort!

[Memento Mori]
3/15/14, 11:11 PM
#2

Jag håller helt med #1

Nu har du startar flera olika trådar om hur dåligt du mår men tyvärr så kan du inte få särskilt mycket hjälp över internet är jag rädd utan du behöver verkligen få prata med någon om det här. 

Du kan gå och prata med kuratorn i skolan själv också så behöver inte föräldrarna få veta, om det är vad du vill men du måste verkligen söka och få riktigt hjälp med dina problem.

Ta hand om dig och lycka till. 🌺

martdat
3/17/14, 5:21 AM
#3

Föräldrar  vill veta hur ens barn mår. får vi veta det senare i stället så mår vi dåligt själva för att vi inte förstod.. Klart att du ska berätta så att de kan hjälpa dig. Känns det jobbigt att ta upp det så kanske att skriva ett brev till dem känns lättare??

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

borntorun
3/30/14, 9:34 PM
#4

Det som händer om du dör är att du lämnar över den ångest du har till dina nära och kära istället, det vill du inte. Du måste prata med någon, och der är rätt omgående. Ingen vill förlora nån man älskar. Hjälp finns.

Upp till toppen
Annons: