Annons:
Etikettövrigt
Läst 1190 ggr
[babsaan]
2014-01-11 07:34

Biverkningar/utebliven effekt

I nuläget äter jag fluoxetin och mår bättre än någonsin, har även nästan fått bort min ångest helt.Äter även lergigan som jag mår sjukt dåligt av, sover i drygt ett dygn och mår piss efteråt.. illamående, känner mig upprymd och mår lika dåligt som en avtänding på tjack. Bokstavligen.

Men ca 1-2 gånger i veckan får jag fortfarande sjuka ångestattacker, har atarax, men som inte längre hjälper och undrar om det finns något ''bättre'' att be om?

Syftar både på ataraxen och lergiganen.

Har UNS, OCD, social fobi, manodepressiv men behandlas enbart för djup depression…

Annons:
fuzzie
2014-01-11 12:34
#1

Jag åt Fluoxetin i ett halvår och fick mycket biverkningar av den i början. Jag har ångest och depressioner och har UNS (inte utredd dock), och jag fick panikångest attacker innan medicinen. 

När jag åt den så mådde jag helt ok bra dom första 2 månaderna, men sen kom helvetet… Jag fick djupare depressioner än innan och fick ångsetattacker upp till 4 gånger om dagen och mitt självskadebeteende började även då… 😢 

Så se upp med Fluoxetin eftersom den är så himla lurig, men mår du bra av den så är ju de bra. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Ingmarie53
2014-01-12 15:10
#2

Testa magnesium och zink som jag testade igår, googla på vad man mer kan göra när det gäller kost och vitaminer i övrigt. Ibland behöver man inte ta till "stora släggan", som läkemedel faktiskt är……

Ingmarie53
2014-01-12 15:11
#3

Som jag skrev om igår - skulle det vara!

Upp till toppen
Annons: