Etikettövrigt
Läst 810 ggr
musculus
2013-12-28, 19:58

inte så speciellt

Hej!

Jo det så att jag har fått jullov nu för ett tag sedan och efter några dar får jag ett brev att jag ska på komfa-läger och jag vet nu att jag känner ingen i min klass som går i samma grupp som jag. Så att jag känner alltså ingen där. Vet inte vrf men jag kan inte slappna av utan jag tänker på det där komfa-lägret nästan hela tiden och det börjar göra mig lite små sur för det känns som att tanken på det förstör mitt jullov det har helt enkelt gjort mig onormal. Vet inte vad el hur jag ska göra för att bli kvitt tanken / vet inte var jag ska lägga den här inlägget så jag la det på övrigt.

[JeanetteK]
2013-12-30, 11:43

Det där är jättesvårt. Man vet att det inte är någon idé att oroa sig för saken förrän det är dags, men ändå snurrar tankarna hela tiden. Jag har tyvärr inget bra tips annat än att försöka att mota bort tankarna. Så gör jag, jag försöker fokusera på en dag i taget. Funkar ibland och ibland inte. Ville att du ska veta att du inte är ensam om detta och att jag läst ditt inlägg.

Jag åkte på komfaresa när jag var ung och kände ingen jättemycket. Det var otroligt jobbigt innan och precis i början. Men det blev en av de roligaste resorna jag haft och jag lärde känna jättemånga. Hoppas att det blir så även för dig. ♥

musculus
2013-12-30, 20:25

Ja tack det lättade väldigt mycket

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

Upp till toppen