Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1958 ggr
[GoodbyeLullaby]
2013-12-15, 00:09

Social ångest gör sommarjobb omöjligt?

Tänkte söka sommarjobb inför 2014. Problemet är att jag får panik lite titt som tätt och liksom måste "fly undan". Värst är det om jag måste vara social med för mkt människor. Det känns som att ingen skulle vilja anställa mig ens för en sommar om de visste hur knäpp jag är. Vet hellet inte vart jag ska börja när det gäller sökande, med tanke på att jag är så fruktansvärt osocial. Folk som inte känner mig ser mig nog som allmänt otrevlig pga det. Någon som har någon erfarenhet av att sommarjobba trots ångest? Vill väldigt gärna ha förslag på jobb som skulle kunna passa någon som inte är alltför social!

Annons:
[JeanetteK]
2013-12-15, 12:37

Kanske på ett kontor? Då har man ju ofta sitt rum och sina arbetsuppgifter och kan styra lite när man träffar folk.

vallhund
2013-12-17, 03:49

Parkarbetare?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

[Glitterregn]
2013-12-18, 19:06

#0 Känner likadant. Vågar knappt ens ringa runt och prata med dom som har lediga jobb.

[GoodbyeLullaby]
2013-12-19, 00:01

Finns det kontorsjobb för sommarjobbare? Det skulle isf passa mig för runt datorer känner jag mig rätt säket på vad jag gör. Parkarbete skullr inte funka för mig. Är gräsallergiker så jag klarar inte alltid att vistas ute särskilt länge.

[JeanetteK]
2013-12-19, 08:50

#4 Det finns alltid företag som behöver "komma i ordning" och få hjälp med sortering, registrering och sånt där. Sånt som ingen hinner med men som behövs få gjort.

[GoodbyeLullaby]
2013-12-19, 23:36

Okey! Ska kolla upp vad det finns för alternativ häromkring :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: