Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 2121 ggr
Abetter
12/9/13, 2:45 AM

han förstör mitt liv

Vilket som, för 1,5 år sedan kontaktade en kille mig här, tyckte han var ful och töntig men gav han ändå min MSN och blev ändå fast i honom. Vi pratade och smsade dagligen. 
Sen flyttade han till min stad (bodde tidigare 130 mil bort.) 

Och sen dess har vi haft många trevliga möten, jag är verkligen superattraherad utav honom men känner att allt har gått över styr. Vi är båda överens att vi inte ska vara tillsammans trotts att vi gillar varandra. 

Bara ligga alltså på hans vilkor, när han hör av sig. Och om jag inte kan träffa honom så blir han varje gång väldigt arg på mig och frågar om jag hittat någon annan, om hans kuk är större än hans. 

Var tex hos en killkompis några mil bort för en vecka sen och han hörde av sig, jag svarade inte på sms eller när han ringde eftersom jag var upptagen med killen jag var hos. Sen svarar jag och får världens utskällning för att jag är hemma hos en kille och får massa dryga och opassande frågor. (jag låg naturligvis med den killen jag var hos som är är kär i mig, och jag i honom.)

allt ska ske på hans vilkor hela tiden., några gånger har han bett mig berätta varför jag mår så dåligt, men då har han bara bett mig sluta böla och slagit till mig. Jag älskar honom enormt mycket och kan inte leva utan honom eftersom han manipulerat mig enormt mycket så att jag verkligen känner att jag är lika värdelös och äcklig som han säger, varje gång vi har träffats sitter jag och skrubbar min hud ''ren''. Jag är rädd för honom också, han har slagit mig flertal gånger utan orsak eller utan samlag. Jag gör alltid som han säger också eftersom han hotar med att sprida bilderna, och att skita i mig i all framtid. 

Är så trött på att han hela tiden kontrollerar vad jag gör, vem jag träffar och vad jag har på mig, att hela tiden veta att jag kommer få stryk, att jag kommer gå hem med blåmärken över hela min kropp. 

Han vill träffas i morgon efter han slutat jobbet,. jag vill så gärna träffa honom men är så rädd..hela saken har ju spårat ut totalt och jag gillar ju hårda tag men.. inte till den nivån det stigit..och om jag inte gör som han säger och träffar honom i morgon kommer han skita i mig i resten av all framtid. 

Jag vet inte vad ni skulle gjort i denna sits men alla mina vänner har bett mig att ta avstånd från honom eftersom han bara gör mig illa, (flertal av mina vänner har varit med när jag fått stryk…..) 
 
snälla, kom med råd…jag är verkligen rädd..ber om ursäkt om texten är cp på vissa ställen,Jag äter även mediciner för min ångest, och sömntabletter, samt antidepresiva.. har även ätstörningen UNS och riskerar att få LPT …

Annons:
[JeanetteK]
12/9/13, 9:02 AM
#1

Kära du❤️ jag förstår att det är lättare sagt än gjort, men jag önskar av hela mitt hjärta att du väljer att ta avstånd från honom. Du förtjänar så ofantligt mycket bättre än den behandling han utsätter dig för.

M A N I N A N
12/9/13, 10:35 AM
#2

Gör en lista med för- och nackdelar för dig med att vara kvar resp avbryta relationen. (Se till så han inte får syn på listan) och bestäm utifrån den hur du ska göra. Situationen kompliceras kanske av ditt mående. Jag gissar att du har en negativ syn på dig själv och att du därmed accepterar att vara i en dålig relation där du behandlas illa för att du kanske inte tycker att du är värd bättre än så. Du har det jobbigt och mycket omkring dig. Ätstörningar som gör att du pga svält nog inte tänker helt klart och ett lpt hängande över dig. Du behöver hjälp av någon som vill dig riktigt väl. Finns det någon sådan i din omgivning? Ta hjälp av den eller de personerna i så fall. De vill säkert mer än gärna hjälpa dig. Vänliga hälsningar Maninan

zmulan
12/14/13, 5:12 AM
#3

Förstår precis vad du går igenom… levde så i 10 år innan jag kunde bryta! Ända rådet jag har är att bryta och berätta för folk så du har stöd omkring dig! Du är  värd mer än detta. Detta är både psykisk och fysisk misshandel. Dela detta på misshandel i  fokus också. Där finns det  folk som vet precis vad du går igenom och kan stötta dig och kanske hjälpa dig med hur du ska gå tillväga. 😕❤️

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: