Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 1152 ggr
[japptravare]
9/6/13, 12:22 AM

Hur började det?

Hur började ångesten för er?
Hur var er första panikattack och hur hanterade ni den?

Berätta gärna era "historier" om hur ni upptäckte Ångest 🙂

Annons:
Calcifer
9/7/13, 3:32 AM
#1

Jag vet inte. Jag kan inte minnas en tid utan ångest eller attacker. De kommer fortfarande ibland, trots att jag mår bättre. Ångesten är mer frekvent, även om jag kan hantera den bättre nu. Jag vet att jag velat dö sedan jag var sju år gammal, jag gissar att jag haft ångest typ lika länge.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

tessbess
9/7/13, 4:49 PM
#2

Minns min första riktigt Stora ångestattack, var 16 lr 17 år och satt med ett gäng vänner, fick sådana konstiga känslor att allt var overkligt så jag slängde ett glas med vatten i mitt eget ansikte…(snacka om att göra bort sig)

Älskar att Hata, men Hatar att Älska.

Radioaktiv
9/8/13, 5:22 PM
#3

Jag fick min första panikattack när jag skulle sova över hos min kompis. När vi skulle lägga oss så kände jag mig spyfärdig och var helt kall inombords. Jag trodde jag var på väg att bli sjuk så jag drack några glas vatten. Men jag vaknade flera gånger av att det kändes som om jag fick en hjärtattack då det gjorde ont i bröstet och klämde åt, samtidigt som någon osynlig person tog stryptag på mig så jag var tvungen att kippa efter luft. Därifrån utvecklades det till skakningar, feberfrossa och att jag kräktes flera gånger. Jag låg hela natten och vände på mig samtidigt som jag trodde att jag var på väg att dö. På morgonen var jag helt yr, kunde inte äta eller andas normalt.

Upp till toppen
Annons: