Trött
Känner en så otrolig trötthet jämt och ständigt, den här tröttheten förtär mig totalt och det känns som att man inte kan leva sitt liv. Det finns dock en positiv syn på tröttheten också det är att jag känner mindre ångest.
Det mest negativa är väl denna apati man känner, man bryr sig inte riktigt om omvärlden..
Är det någon som känner likadant??
Älskar att Hata, men Hatar att Älska.
Tar du någon medicin?
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
japp paroxetin 35 mg och lamotrigin 100 mg
Det du beskriver är nog biverkningar av medicinerna. Tycker du ska prata med din läkare om det.
Dom vet om det både läkaren och psykologen, tyvärr är denna medicin (lamotrigin) den enda medicinen som fungerat någorlunda bra. Så man får väl välja mellan pest eller kolera. :/
Men paroxetinen då? Då jag tagit den typen av medicin har jag mått precis som du beskriver.
Paroxetinet har jag ätit i 8 år men har aldrig varit så trött som sen förra året, började med lamotriginet i vintras.
Jag är också ofta trött. Förlamande trött. Men som jag har fått det förklarat då tar det dåliga mående så otroligt mycket energi ifrån kroppen och hjärnan så att det finns inte så mycket energi över.
//Maria
Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.
ok tack så mycket för ditt svar, det ör hemskt tråkigt att det ska behöva vara på det här viset, det känns som om att människor i allmänhet ser en som en lat människa och då får man dåligt samvete etc. etc.
En ond cirkel.