Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 6431 ggr
appalpaj
7/27/13, 11:05 PM

Kissnödig av ångest

Hej! Jag undrar om det finns någon mer än mig som till följd av ångest blir jättekissnödig? Jag har i 3-4 år haft det mer eller mindre så. I början var det sjukt jobbigt då jag varje skoldag blev så kissnödig att jag fick ont i magen, men inte vågade gå på toaletterna i skolan (pga. min sociala fobi) utan höll mig tills jag kom hem. Jag kunde vara så spänd av nervositet samtidigt som jag hade ont i magen att jag inte ens kunde kissa.  Efter några månader lugnade det ner sig för att sedan komma tillbaka till med full kraft den dag då jag skulle utmana min ångest och träffa min kontaktperson för första gången. Finns det någon som har haft/ har liknande symtom?

Idag är det lugnare och jag har lärt mig att jag inte, hur mycket det än känns som det, kommer att kissa på mig. Dock känner jag fortfarande av det varje dag, oavsett om jag har ångest den dagen eller inte.

Medarbetare på Social fobi ifokus

Annons:
Calcifer
7/27/13, 11:07 PM
#1

Det brukar ju vara så att kan man inte gå på toa känner man av det mycket mer eftersom blir man kissnödig är det ju akut på ett annat sätt. Hemma kan jag lätt gå 6 timmar utan att ens kolla mot toaletten (om jag inte druckit mycket), men om jag åker bil känner jag mig kissnödig efter en halvtimme och har svårt att hålla mig mer än 2-3 timmar som mest.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: