Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 1479 ggr
semenius95
2/26/13, 12:52 AM

Jag vet inte längre..

I 3-4 år har allting skitit sig, känns som inget hjälper..

Blivit mobbad, våldtagen, sexuellt utnyttjad, slagen, skolkar, börjar röka, sårad och sviken, abort, utfryst av familjen, har 15p i skolan, bråkar med allt & alla, ångest, självskadebeteende, panik, gått upp i vikt, poliser, arresten, vakter, bup, medicin, sjukdom, förlorat min stora kärlek, familjehem, min kanin dog.

Kan inte prata med någon och de känns som ingen vill lyssna/förstå mej.. 

Fått en hund nu, tänker inte så mycket på allting när hon är vaken och vi gör grejer ihop och jag uppfostrar, men så fort jag ska lägga mej eller hon vilar på dagen eller jag får sms/samtal eller någon drar upp något om de så brister allt… 

Skit jobbigt

Annons:
Demonen
3/6/13, 4:43 AM
#1

Det låter kanske fånigt, men berätta för hunden.  Det gör jag.  Hon lyssnar bra och har inga motargument.

Jag tycker läkare borde skriva ut valpar till folk innan dom skriver ut kemikalier.  Srsly.

Annars kan du ju skriva av dig här.  Det finns gått om folk här som vet hur det känns att må dåligt.
Jag observerar att du har varit med om en hög jobbiga saker, och sen att du inkluderar att kaninen dog.  Det träffade mig rakt i hjärtat.  I den stora bilden är det kanske inte så stort, men den känslan känner jag igen, och den är jobbig.

Jag vet inte helt hur jag skall skriva för att ge dig stöd, men jag vill att du skall veta att jag ser dig.  Jag har läst det du skrivit, och jag ser din smärta.

semenius95
3/13/13, 6:44 PM
#2

Har nu fått insomning/sömnmedicin som jag ska ta första gången idag.. Så får se hur de känns..

Passeli
3/20/13, 10:13 PM
#3

Bra att du har en hund. En hund kan lyssna fast den inte kanske förstår. Jag mådde fruktansvärt dåligt tio år men jag hade min hund. Vi gick ute på nattliga promenader ( kl 3 och 4 på natten) och jag pratade med henne om allt. Hon sa aldrig emot. Hon förstod. Jag älskade henne och bara henne. Nu är mitt liv ordnat åndä utan min hund :-) så det blir ditt säkert din också.

semenius95
3/21/13, 3:51 PM
#4

#3 Tack :) 

Innan jag hade hund vågade jag gå ut på natten, men vågar inte de nu längre då samhället blivit helknasigt.. Ja de känns bättre m hund faktikst tycker jag :)

Upp till toppen
Annons: