Annons:
Etikettergeneraliserat-ångestsyndromgad
Läst 804 ggr
konstnär
2018-11-21 11:29

Stresstillstånd

Är det någon som varit med om att kroppen under alltför lång tid befunnit sig i ett extremt känslomässig stresstillstånd som tillslut övergått i ett akut förvirringtillstånd/akut psykos som hållit i sig mellan 6-8 timmar för att, efter dessa timmar, gått tillbaka till det vanliga. Dvs verkligheten

Annons:
Melkorka
2018-12-19 06:36
#1

Ja, och jag misstänker att det en dissociation, ett sätt för hjärnan orka med den ständiga stressen. Jag besväras inte längre av overkligheten men min tillvaro är väldigt isolerad. Jag är också konstnär, och jag har isolerat mig från omvärlden. Upplever en konstant känsla av katastrof på ingång och har ett underligt dån eller tankebrus i hjärnan hela tiden. I frontalloben! Haha det är min upplevelse! Jag har tappat all fantasi och dånet gör att jag inte kan fokusera på något annat. Jag började utveckla symptom vid tre års ålder då jag drastiskt skildes från min biologiska familj. Den förlusten förblev oprocesserad och har antagligen lagt grunden för mitt sympatiska nervsystem som är hyperaktivt. Jag hoppas du får hjälp och stöd med dina problem, jag ville berätta för att du ska veta att du inte är galen och du är inte ensam♥️

Upp till toppen
Annons: