27. Övrigt

Vad gör du för dig själv?

2018-10-13 19:17 #0 av: Tuulikki

Det finns många småsaker en kan göra för sig själv för att sätta en liten guldkant på dagen, som kanske kan göra en riktig skitdag lite bättre åtminstoneGlad

Jag har några olika saker jag gör bara för mig själv. T.ex lägger en ansiktsmask, tar en lång promenad med hundarna, kör ett hårt pass på gymmet, äter glass till middag eller ser på några avsnitt av VÄNNER.

Vad gör du för dig själv?

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-10-13 19:20 #1 av: tlover

Dricker något te jag verkligen vill dricka

Anmäl
2018-10-13 19:22 #2 av: Tuulikki

#1 Åh. Jag är ingen riktig te-drickare men har faktiskt märkt att jag blir lugnare i kroppen av te. Eller ja, jag dricker telatteGlad

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-10-13 19:24 #3 av: tlover

#2 te innehåller faktiskt ett lugnande ämne. Det är därför man inte blir lika hyper på te som på kaffe även om båda innehåller koffein

Anmäl
2018-10-13 19:26 #4 av: Tuulikki

#3 Kan det dessutom hjälpa att det är varmt?Glad

↠ Just keep swimming ↠ 

Anmäl
2018-10-13 19:28 #5 av: tlover

#4 Ja det kan det Glad

Anmäl
2018-10-15 12:57 #6 av: Calcifer

Jag brukar spela datorspel. Helst något som inte är i så högt tempo, så man kan sitta och slöspela i en massa timmar utan att man måste koncentrera sig så värst. Plus att jag brukar läsa, eller lyssna på podcasts och måla i målarbok.

"I think the problem with people like this is that
they're so stupid they have no idea how stupid they are."

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.