Annons:
Etikettergeneraliserat-ångestsyndromgad
Läst 1445 ggr
gunillapower
7/6/18, 7:56 AM

Katastroftankar.

Jag har vad jag fått till mig kallas katastroftankar. En som följt mig genom livet är att jag ska bli ensam… Nu har det hänt. Jag har blivit lämnad, ensam. Vet inte hur jag ska hantera det. Ensam med ångest och tankar som bara grötar ihop sig. Vad ska jag göra?

Annons:
Maria
7/6/18, 8:16 AM
#1

Vad jag förstår så har du barn och då tänker jag att du är ju inte helt ensam. Jag gissar att det är din partner som lämnat men du har ju fortfarande kvar din "lilla familj"❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Calcifer
7/6/18, 1:15 PM
#2

Du måste söka hjälp. Det kan vara jobbigt och det kan ta tid men något måste ju hända för att din situation ska förändras så du orkar med vardagen. Det är förjäkligt när man blir helt ensam, men om man vill att det ska bli bättre måste man försöka göra nåt åt det, även när det känns hopplöst.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
7/10/18, 11:26 PM
#3

Jag tycker du ska söka hjälp. Katastroftankar går att bli fri från! Att du blivit lämnad ensam är inte heller slutet på livet, det lovar jag dig! Det känns hemskt och fruktansvärt, men det går att leva vidare och få nya kontakter, vänner eller bekanta.

Upp till toppen
Annons: