Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 943 ggr
[Kaoskaos]
3/13/18, 12:03 PM

Ångest?

Var till läkaren för ca 1 vecka sedan då jag har upplevt smärta i bröstet och är tungandad , har även fått lägga av med joggingpassen då jag inte tar mig mer än några steg så flåsar jag som en gris . Känner även en klump i halsen och harklar upp slem i tid och otid . Läkaren sa ångest vilken jag köpte då det hände en fruktansvärt privat grej för ca 4 veckor sedan . Men nu slog det mig plötsligt blir man verkligen slemmig av ångest ?

Annons:
Anonym
Anonym
3/13/18, 12:22 PM
#1

Skulle bli extremt förvånad om man får slem av ångest! Ta upp detta med läkaren igen

Zadeira
3/13/18, 1:12 PM
#2

Jag har aldrig hört talas om det, men ångest är ju så olika från person till person. Personligen tycker jag det låter som en förkylning.

[Kaoskaos]
3/13/18, 1:25 PM
#3

#1 får göra det . # 2 ja kanske , men jag har då aldrig haft en förkylning i 3-4 veckor som bara blir värre ? Ingen snuva ingen hosta eller feber och inte ont i halsen ?

Calcifer
3/13/18, 1:43 PM
#4

Slem har jag inte kopplat ihop med ångest heller. Om du vill kolla upp det igen så tycker jag du ska be om ett bättre svar än bara "ångest".


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
3/13/18, 1:58 PM
#5

#3 Nej, det låter ju lite underligt för en förkylning. Men just slemmet låter inte som ångest. Bäst är kanske att kolla upp det igen och be läkaren motivera varför det skulle vara ångest.

Anonym
Anonym
3/13/18, 2:17 PM
#6

Det kan vara symtom till annan sjukdom är förkylning

/Anonym1

Annons:
[Kaoskaos]
3/14/18, 7:49 PM
#7

#4 , 5 jag får helt enkelt kolla upp detta igen . Det är ju rätt läskiga symtom tack för alla svar :)

[Kaoskaos]
3/14/18, 7:49 PM
#8

#4 , 5 jag får helt enkelt kolla upp detta igen . Det är ju rätt läskiga symtom tack för alla svar :)

Schhh
3/18/18, 6:35 PM
#9

Astma kanske? Hur har det gått?

Upp till toppen
Annons: