Annons:
Etikettdagens-positiva
Läst 793 ggr
Calcifer
2018-02-02 14:32

Påmind om hur fina människor kan vara

En internetvän skickade ett paket till mig för några månader sedan. Innehöll 8 böcker som de läst och inte hade användning för, ett presentkort till ICA, tre splitternya målarböcker och lite krimskrams. Hjärtat stannade typ av när jag såg vad jag hade fått, visste att jag skulle få några böcker de ville göra sig av med det andra kom som en total chock. En BRA chock.

Dock så hade de missat att skicka sista boken i en av trilogierna (var tre trilogier) och lovade att skicka nästa så fort de hade tid. I dag hämtade jag ut det paketet. Låg där bara en bok? Nej. två böcker, en film (som jag sett, men inte har och älskar), nagelgrejer (typ små diamantgrejer man ska fästa på naglarna), BLÅ hårfärg (precis den färg jag hade tänkt byta till efter det gröna), en slant och lite smågrejer. 

Det finns änglar och underbara människor därute, skönt att bli påmind om det ibland när det känns som om man är omringad av rövhattar. Fick hålla tillbaka tårarna då jag öppnade paketet medan jag fikade med föräldrarna och det fanns folk omkring, så fort jag kommit innanför dörren satte vattensprinklern igång och jag torkar fortfarande tårar. Helt underbart!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Zadeira
2018-02-03 10:19
#1

Ja det är så fantastiskt med såna människor! Man blir så glad!

Upp till toppen
Annons: