Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 763 ggr
Calcifer
2017-10-18 15:17

Sajtens skrivregler.

Nu tänkte jag som så, efter några PM sen jag tog över värdskapet, att jag ska be om era åsikter kring de regler vi har på sajten.

Är det några som ni tycker absolut inte bör finnas med?

Är det några som fattas som ni tycker ska med?

Bör några kanske bara ändras lite på?

Alla åsikter är välkomna, sen kanske det blir så att vi förändrar reglerna lite. Varför jag inte ger information kring de regler som jag fått mest frågor kring är för att jag inte vill att ni ska fokusera specifikt på dem utan reglerna i helhet. Hur ser de ut, känns de för hårda, för slappa, tycker ni jag som admin håller vid reglerna ordentligt, osv?

Ordet är helt fritt, vill man inte gå ut med sitt användarnamn så är det helt okej att skriva anonymt, men kom ihåg att ändå vara trevliga och sakliga. Om någon skriver "ta bort regel x för i helvete" så kommer jag inte direkt ta in det i mina funderingar. 😎

Ni kan motivera varför ni känner en regel bör ändras - vilket gör det lättare för mig som admin att ta ställning - men ni kan också bara uttrycka vilken regel ni tycker kanske är mindre bra eller så.

Mvh er värd, Calcifer

Ps, reglerna hittar ni här.

(Svenska lagar och de regler som gäller för hela iFokus kan jag naturligtvis inte ändra på dock!)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Aleya
2017-10-18 15:40
#1

Att inlägg om självmord är förbjudet (tips om hur man gör och om man mixar x medicin med x medicin)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Zadeira
2017-10-18 16:03
#2

#1 Bra tanke!

Calcifer
2017-10-18 16:34
#3

Och jag som fick för mig att jag redan hade skrivit det i reglerna, tur att du sa det, naturligtvis måste det finnas med!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Aleya
2017-10-18 17:39
#4

#3 jag kunde inte hitta det. Men det kanske finns men att jag läst dåligt. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Calcifer
2017-10-18 17:41
#5

#4 Nej det fanns nog inte innan men nu finns det!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: