Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1108 ggr
Juwel34
2017-10-08 00:11

Ångest varje dag

Jag behöver hjälp, jag saknar att må bra! I ungefär 5 månader har jag haft grov ångest varje dag som hindrar mig från att ens plugga på lektionerna, jag kan sitta och bara stirra in i datorskärmen och inte göra någonting en hel skoldag, går gymnasiet. Har även fått panikattacker vissa dagar. Vad ska jag göra? Vem ska jag kontakta för jag vill inte må såhär längre, hjälp

Annons:
vallhund
2017-10-08 00:15
#1

Kontakta din vårdcentral för ev remiss till psykolog eller kurator.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Zadeira
2017-10-08 09:48
#2

Som #1 sa så är det din vårdcentral du vänder dig till. Berätta det du beskriver här och be om att få remiss till någon att prata med. 

Om du upplever att du mår så dåligt att du har tankar på att skada dig själv eller ta livet av dig pga ångesten så vänd dig till psykakuten direkt.

shiba123
2017-10-08 17:53
#3

Har du några vänner som du kan prata med, eller känner du dig ensam med det som du tycker är jobbigt?  Finns det någon skolsköterska som du känner förtroende för? Kanske att hon kan hjälpa dig att få hjälp av samtalsterapeut, eller kurator.

Ambrosia39
2017-10-09 13:08
#4

Ring till vårdcentralen och gå och få prata med en läkare hur du mår, så kan de både skicka en remiss vidare till psykiatrin och så kan läkaren på vårdcentralen också skriva ut medicin. Berätta för läkaren precis hur du mår och mått de senaste 5 månaderna och be om hjälp där.

Mvh Ambrosia39

Upp till toppen
Annons: