Annons:
Etikettdagens-positiva
Läst 1152 ggr
Calcifer
9/10/17, 9:42 PM

Positivt som tusan!

Jag, er egen värd, lämnar min lilla småstad i oktober för att besöka huvudstaden två dagar. Varför? Därför att jag ska på en panel med Game Grumps och MOTHER FUCKING JACKSEPTICEYE BITCHES!

Jag älskar honom, han är en så sjukt stor del till att jag orkar ibland, hans videos muntrar alltid upp och han har fått mig att vilja spela en del spel som förändrat mitt liv. Människan är effing underbar och om mindre än en månad smäller det!

Först blev jag jätteledsen, då jag bara fick reda på det för några dagar sedan och kommer enbart få pengar en gång innan det är dags = hur fasiken ska jag ha råd när bara resan går på 1000:- tur och retur… MEN! Min mami, underbaraste människan i världen, gav mig detta som en tidig födelsedagspresent!

Så allt är nu bokat. Biljett till eventet. Resa, Vandrarhem en natt. Jag är så glad att jag typ spricker. Det är mycket som är tungt just nu och jag plågas fortfarande av extrem ångest typ 90% av min vakna tid, MEN, detta är åtminstone en jäkligt positiv grej att se fram emot. Trodde aldrig jag skulle få chansen att se honom live, då han är youtubare och när han åker på convent så är det typ alltid PAX i USA och dit kan jag knappast åka.

*springer runt och skriker lite av lycka*


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Aleya
9/10/17, 9:50 PM
#1

Men vad kul. Hoppas att det blir riktigt kul. 😊

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Carmarino
9/10/17, 9:54 PM
#2

Grattis. Så roligt. 🤗


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Calcifer
9/10/17, 10:07 PM
#3

Ja jag hoppas det också! Jag gillar Game Grumps men det är för Jacks skull som jag åker. Ser fram emot det sååååååå mycket.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Herveaux
9/11/17, 11:40 AM
#4

Yaaay! Så glad för din skull! 🥳


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Calcifer
9/11/17, 11:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kunde inte låta bli när jag inte kunde sova så pysslade lite i photoshop xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
9/11/17, 12:35 PM
#6

Vad roligt! Grattis! Det förtjänar du!

Annons:
Calcifer
9/11/17, 2:31 PM
#7

Tack. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: