Annons:
Etikettövrigt
Läst 741 ggr
Anonym
Anonym
7/27/17, 12:13 PM

Separation ?

Jag har bland annat Borderline och citatet kommer från beskrivningen av Borderline. "Skräck över att bli övergiven, och kan därför inbilla sig separationer. Gör därför stora ansträngningar för att undvika både verkliga och inbillade separationer." Jag arbetar inom en kategori där människor kommer och går. Inom hotell och restaurang närmare bestämt. De flesta träffar jag bara en eller två dygn. Men en del stannar en längre tid. I detta fall handlar det om en person i ett sällskap som varit på hotellet en vecka och kommer stanna där en vecka till. Det är en väldigt social och glad person som älskar nya människor vilket märks. Han är så himla trevlig och glad! Och ja ni fattar. Jag har liksom fäst mig vid honom enormt mycket. Blir extremt blyg i hans närvaro då jag är lite "förtjust" i honom. Jag är dock inte kär i en människa jag inte känt mer än en vecka. Så långt ut bland molnen är jag inte. Men han är helt enkelt svår att sluta tänka på. Jag får en panikkänsla av att veta att om ca en vecka så åker han hem till Australien igen och vi kommer aldrig ses eller pratas vid igen. Det är en person jag verkligen skulle vilja lära känna mera och närmare. Hur ska jag hantera denna "separation"? Hur ska jag göra och hantera mig själv för att inte må dåligt då han åker? Jag vet att det är sjukt att tänka såhär över en person som jag inte kommer känna mer än 2 veckor ungefär men känslan finns där. Jag har aldrig känt så innan med någon gäst. Gäster kommer och går. Men han är annorlunda….eller så är jag bara helt galen

Annons:
Ambrosia
8/15/17, 2:34 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Fråga om du får hans Skype nr. Så kan ni skyla från australien. ❤️❤️❤️

Ambrosia
8/15/17, 2:39 AM
#2

Ta kontakt på Facebook om han redan åkt. Kram och lycka till med kärleken!

Upp till toppen
Annons: