Annons:
Etikettot
Läst 896 ggr
Calcifer
2017-06-19 18:39

En liten uppdatering!

Jag vill bara ge en uppdatering ifall någon såg mitt inlägg som jag postade inatt men sedan tog bort då det hade tjänat sitt syfte. Det har varit väldigt kaos för mig och det har blivit extremt mycket värre då en läkare skrev ut epilepsi medicin till mig (jag har INTE epilepsi) utan att säga vad det var till för och den har gjort min hjärna till en circus bokstavligen talat. 

Och igår natt så brast det. Ger inga detaljer men har varit på sjukhus och nu fått prata med en annan person vid psykiatrin som omedelbart tagit bort den medicinen och gett mig den jag hade innan som faktiskt fungerade. 

Jag är under omständigheterna okej, trött och hungrig men okej. Och smutsig, fasiken måste ta ett bad. xD

Men är som sagt okej och ingen behöver oroa sig. Ikväll ska jag äta pizza, krama katter, se på film, och sen sova i hundra år eller så. 

Och världens största fång rosor till Herveaux! ❤️


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Haztparken
2017-06-19 18:57
#1

Såg ditt inlägg och att Herveaux skrivit till dig. Ville bara skicka en kram och är glad för uppdateringen. Hoppas det blir bättre nu när du fått rätt medicin!

Calcifer
2017-06-19 19:01
#2

#1 Tack! Jag misstänkte att någon annan kanske sett det och ville uppdatera så ingen skulle vara orolig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Herveaux
2017-06-19 19:01
#3

Tackar för rosorna! 🤗

Här står samma aktiviteter på schemat. Pizzan är avklarad och tv eller film väntar.
Men först en iskall dusch för jag håller på att flyta bort i denna hetta… Urk…

Härligt att höra att det är ordning på medicinerna igen och att du mår bättre!

Hälsa kissekatterna och ha en trevlig kväll och sen en riktigt god natts sömn!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: