Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 554 ggr
Calcifer
2017-04-15 10:41

Varför får jag aldrig ha en bra dag?!

Varning för gnäll. Är så jävla less på att aldrig få ha en bra dag. Inte sovit på evigheter, skulle hämta ut medicin men såklart finns den inte på apoteket i stan så måste gå till sjukhuset vilket är typ 4 km enkel väg. Sen insåg jag att mjölken gått ut, korven har gått ut, och allt jag har hemma att äta är makaroner och ketchup och jag vägrar för mår illa av bara tanken. 7 kr på kontot som måste gå till medicin. Och såklart får jag inte pengar fören på tisdag. Så fort jag kommer hem tänker jag lägga mig i sängen och gråta och inte röra mig ur fläcken tills på tisdag. Och såklart har jag ont som fanns i ryggen så det är tortyr att gå. Kan inte låna pengar av mamma heller så får nöja mig med pissiga situationen. Lär behöva gå en omväg genom skogen dessutom så jag kan få en panikattack ifred. Varför kan livet aldrig ge mig en fucking break? Så jäkla less. Orkar inte skiten mer. Ångesten är total.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Maria
2017-04-15 11:02
#1

Usch vad det låter jobbigt.

Tänk bara att varor håller bra mycket längre än datumen som står på paketen.

Smaka och luktar det som vanligt så kör på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Calcifer
2017-04-15 11:11
#2

Tyvärr luktar inte korven bra heller. :/ Blö nu sitter jag och gråter på sjukhuset folk måste ju tro att jag är helt störd. Och jag pantade allt igår och har ingen pengagömma någonstans så får väl stå ut.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2017-04-15 12:55
#3

Tack vare en fin fin fin människa är påsken räddad.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: