Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 917 ggr
[nevergonnagiveyouup]
3/18/17, 11:00 PM

jag tror mig veta att en olycka ska ske.

Jag har ångestsjukdomar, och ska åka iväg med flyg snart iaf jag är helt säker på att det datumet jag åker iväg är olycksdrabbat och dem andra datumen är säkra, jag tror jag har en "synsk" sida vilket jag aldrig haft förut (?!) antar min ångest vill ta sig sina vägar att försöka hindra mig från att åka bara, har funderat på att ändra till ett "säkrare" datum, men de finns väl inget säkrare datum? jag menar man kan väl INTE veta? man kan aldrig veta. Men jag behöver bara ventilera, har ngn annan haft liknande katastroftankar att tro sig något sånt här o sen ha fel? har förut trott jag ska dö i bilolyckor etc och sen har inget hänt, men denna gång är jag osäker hoppas det bara är ångest :( VILL åka.

Skriv inte om du bara vill skrämmas. Är redan skrämd.

Annons:
Aleya
3/18/17, 11:16 PM
#1

Har ärligt aldrig varit med om någon olycka om än jag trott att det ska ske nått. Jag tror att det är dina katastroftankar som spelar med dig. Men du måste ju välja själv om du tror att du vill byta datumet eller ej, men mest troligt så kommer du få samma katastroftankar om det nya datumet. Så vill du åka så kör på.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tride
3/18/17, 11:24 PM
#2

Jag var flygrädd för länge sedan. Det gick över. Nu har jag sett världen. Om jag hade lyssnat på min rädsla skulle jag ha stannat på samma plats och inte veta något om resten av världen. 

Vid en av mina resor var jag helt övertygad om att en katastrof skulle inträffa. Jag hade fel. 

lycklig resa! Njut av färden och kom hem med nya intressanta intryck!

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Huygens
3/18/17, 11:25 PM
#3

Drar mej till minnes detta inlägg, två synska resenärer.

[nevergonnagiveyouup]
3/18/17, 11:31 PM
#4

#3 varför visar du mig detta nu? haha inte så snällt när jag lägger upp detta på ångestsjukdomar det du länkade handlar om En död hund som talade till en svensk kvinna och en afrikan märkte samma sak? och dessutom om hennes yorkshireterriers hon som skrev inlägget har avslöjats som en djurplågare och raderade sitt konto och hade ljugit om sin egen död osv så har svårt att tro på just henne, finns säkert ngn annan synsk men jag har aldrig vart det förut iaf även om jag kanske "blivit" det vem vet

Snälla inga fler inlägg som handlar om synska människor eller sånt jag behöver det inte, ber er respektera detta.

#2 #1 ja jag har tänkt så innan att jag ska dö i bilolyckor osv vart bombsäker men klarat mig fint, och nu har mitt sinne börjat spela mig spratt om att JUST detta datumet är osäkert men jag har aldrig innan vart "synsk" och jag tror det är mer mina ångestsjukdomar som spelar med mig, sen visst jag kan ju ha otur och att en olycka sker ändå men det bör väl vara lika sannolikt ändå - kanske de sker en olycka på just det datumet jag ombokar till om jag nu bokar om, bara för att…. så jag tror det är bättre att bara åka, livet är fyllt av risker och planresor räknas som säkrare än bil så man får väl ta risker ibland men usch för rädslor och ångest. Men det känns som detta datumet är superdåligt är säker på att andra datum är bättre, men antagligen är det ngn dille jag fått nu bara jag hoppas det.

Aleya
3/18/17, 11:54 PM
#5

#4 ärligt… hur ofta störtar ett plan? Det är inte många olyckor om du tänker efter. Jag är alltid nervös för att resa. Men det är inte för olyckor utan för att saker kan skita sig som att missa planet eller annat som kan skita sig. Så du kan vara lugn.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Huygens
3/18/17, 11:54 PM
#6

Det enkla är kanske att ta reda på om man är synsk? Prova att vinna på Lotto och förutsäga rätt rad?

Annons:
[nevergonnagiveyouup]
3/19/17, 12:31 AM
#7

#5 Ja det är sant otroligt sällsynt o de företaget jag åker med har aldrig förut vart med om en olycka men ibland sker det ju….

#6 jag är inte synsk, jag vet att jag inte är synsk har aldrig haft rätt om något har ibland TROTT jag är synsk och alltid haft fel därför tror jag detta är mer mig som är knäpp men samtidigt snurrar jag in mig i mina tankar, grejen är väl mer att om jag nu bokar om resan så kan det ju vara lika stor chans att det sker en olycka på det datumet. Så jag menar det är väl ingen ide, antagligen åker jag eller så skippar jag planet helt och hållet man kan aldrig förutse framtiden och man får ta risker samma sak som att sätta sig i en bil vilket är större risk enligt statistik. 

försöker bara lugna ner mig lite för är så uppstressad men jag har en del ångestproblematik.. och jag åkte plan för inte extremt länge sedan och hade så mycket panik så kanske det som fläckar av sig nu på mitt beteende.

lizton
3/19/17, 12:44 AM
#8

Ingen olycka kommer att ske. Bestäm dig för att bara tänka positiva tankar from nu. Tänk på allt roligt som du kommer att få uppleva.

Ingen kan säga något bestämt om framtiden. Man kan inte känna på sig att något ska ske. Om det händer nån gång så är det för att det bara råkar bli så.

Ha så kul!

[nevergonnagiveyouup]
3/19/17, 1:05 AM
#9

tack.. jag lämnar nog diskussionen nu

Tride
3/19/17, 9:14 AM
#10

Sedan jag slutade respektera min flygrädsla har jag inte bara sett världen, jag har också gjort många trevliga bekantskaper på planet och haft intressanta diskussioner med folk från när och fjärran.

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

 

 

Upp till toppen
Annons: