Annons:
Etikettdagens-positiva
Läst 839 ggr
Calcifer
2017-01-20 01:34

Positiva tråden!

Skapar en tråd där vi kan skriva om något som känns positivt just nu, stort eller litet. Det kan vara allt ifrån att man fått bra besked, bra medicin, eller annat som har med sajtämnet att göra. Men det kan också vara att man sett en bra film, haft en trevlig dag med en kompis, eller ätit något gott. Så länge det är positivt är det välkommet i tråden. Det kan vara något som hänt just idag, eller så kan det vara något generellt. 

Och som sagt får det vara hur stort eller litet som helst, ibland kan det vara positivt bara att man gått en långpromenad t:ex. Välkomna att sprida lite positivitet och glädje!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Calcifer
2017-01-20 01:36
#1

Jag kan börja med att jag äntligen tvättat. I samma veva passade jag på att dammsuga lägenheten ordentligt. Sen ner i ett bad för att jag skulle bli tvättad också, och därefter renbäddade jag sängen som jag snart ska krypa ner i. Plus att jag till och med diskat lite idag. Klappar mig själv lite på axeln faktiskt. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

panini
2017-01-20 01:42
#2

Jag har fått en anpassad skolgång, så just nu kommer jag att gå en dag i veckan och endast ha mitt favoritämne. Jag började i tisdags och jag är så jäkla stolt över att jag klarade av att gå hela skoldagen trots att jag höll på att bryta ihop flertalet gånger. Och efteråt träffade jag min bästa vän, vilket sällan händer, och hade så himla roligt ❤️

Calcifer
2017-01-20 01:46
#3

#2 Jättebra! Både att du fått anpassad skolgång men även att du höll ut hela dagen. Bra gjort!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

panini
2017-01-20 01:55
#4

#3 Tack! Känns himla skönt att min skola faktiskt förstår och inte ignorerar mina problem 🙂

Och jag måste ju säga bra jobbat till dig med som varit himla produktiv! Det tog mig hela dagen idag att bara samla ihop min tvätt och sedan lägga det i tvättkorgen 😂

Calcifer
2017-01-20 02:04
#5

#4 Ja det är jättefint med sådana skolor verkligen! Vi behöver mer sådana!

Tack, det känns jättebra att ha det gjort. Äntligen. -.-
Bra av dig att ändå lägga det på rätt ställe!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Zadeira
2017-01-20 10:02
#6

Jag ska tatuera mig idag och just nu räknar jag bara ner. Det är inte min första och jag är inte orolig fölr tatueringen men hela själva grejjen ger mig fjärilar i magen.

Annons:
Schhh
2017-01-20 10:25
#7

Jag kom ut från psyket. Hade det inte varit för en omtänksam och lyhörd skötare hade jag kanske blivit kvar för länge för mitt eget bästa. Hon såg mig när de andra blundade. Och tack vare henne fick jag komma ut samma dag som jag bad om det. 

Den nya medicinen känns bra. Min aptit är tillbaka, liksom känslorna och jag har mer energi. Aldrig mer venlafaxin!

Calcifer
2017-01-20 13:52
#8

#6 Åh vad jag är avis, jag vill ha en ny tatuering också!

#7 Skönt, hoppas det går åt rätt håll nu!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: