Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 1275 ggr
Calcifer
2016-11-28 23:28

Medlemspresentationer.

Här kan ni presentera er, långt eller kort, och bara säga hej till alla medlemmar!

Jag börjar. ;)

Hej, jag är 28 år gammal och det går fint att kalla mig Calcifer. Jag har aspergers syndrom, en djup depression, och insomnia. Utöver att jag även lider av svår ångest dagligen. Mitt liv har gått väldigt mycket upp och ner och för tillfället är jag helt sjukskriven och får aktivitetsersättning från försäkringskassan då jag helt saknar förmåga att arbeta eller studera. Äter medicin för mitt mående och mina problem, för tillfället sertralin, voxra, xanor, propavan och zopiklon. Har tidigare ätit säkert 20-30 olika mediciner så är väl insatt där.

Jag har levt med mina problem hela livet så har hunnit lära mig en hel del och har en lång lista erfarenheter med ångestsjukdomar. Har sökt vård både i Sverige och utomlands när jag bott där och har varit hos psykologer, kuratorer, terapeuter och läkare i en herrans massa år. För tillfället står jag fortfarande i väntelista efter 2 år för att få en samtalskontakt. 

Om vi bortser från det negativa i mitt liv för ett ögonblick så kan vi fokusera på något lite roligare!

Jag har en otrolig mängd humor, jag älskar filmer, serier och böcker, talar sarkasm flytande och ogillar orättvisor. Om dagarna spelar jag datorspel, kollar på film/serier, målar i mina målarböcker eller spelar piano. Jag bor tillsammans med två katter, Lord Elrond och Nox Solo. Tycker även det är kul att kolla på youtubare som spelar olika spel, mina favoriter är jacksepticeye och markiplier. Jag är helt enkelt en rejält stor nörd, men det är jag stolt över. ;)

Är även värd för mobbing och star wars iFokus

Var aldrig rädda för att kontakta mig om det är något ni undrar över! Eller om ni bara vill snacka lite om allt möjligt. Har ni frågor och synpunkter på sajten i allmänhet så går det jättefint att skriva PM också.

Calcifer!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

  • Redigerat 2020-10-18 18:25 av Staffan
Annons:
Upp till toppen
Annons: