Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 2932 ggr
Demonic999
2016-03-22 22:42

Snälla akut hjälp..

Tack för ni tar er tid…

Jag vet ej hur jag ska börja.. Vill gärna ni ger mig en knuff som start för är förvirrad.. vet ej vad som händer med mig och vad jag ska göra och om jag är sjuk eller inte och om ni kanske kan gissa vad för sjukdom/diagnos jag kan lida av?

Allt börjar sen jag var ett barn, Har aldrig haft de bra i mitt liv. Ska göra punkter så de e enkelt o läsa

Barndom:

  • Hemsk
  • Depression pga hade ej pappa vid mig
  • Ingen kontakt med bup o mamma visste aldrig jag mådde skit
  • Grät hela tiden
  • Mobbad men blev mobbare
  • Var ensam
  • Misshandlad av mamma pga depression som hon led av när jag va 6-8 år men är frisk idag.
  • Pappa var beroende av droger o satt inne i fängelse hela tiden.. Tänkte på han hela tiden..
  • Självmordsförsök 2 gånger ålder: 11
  • Självmordstankar

Jag i 2014 och 2015:

  • Inlagd 2015 Juli pga självmord o självskadebeteende över gräns
  • Depression sen 11 men var stark o dölja tills 2014 började skära.
  • Ingen förstog mig
  • Alla dömde mig
  • Bråkade nästan varje vecka
  • Grät mig sj till sömn
  • Ångest
  • Paranoid
  • Hallunication
  • Biter av hud från fingrar, tår och läpp och äter det, är beroende och gör det fortfarande idag och har bara öppna sår nu.
  • Självmordstankar o försök 3 gånger.
  • Överdos men fail.

Jag idag:

  • Panikångest

  • Kontakt med pappa men han är lite bättre.. men börjar bli som han (tar ej droger) men hur han e i personligheten

  • Börjar bli våldsam

  • Attityd o beteende

  • Otrevlig

  • Osäker

  • Förvirrad

  • Vilse

  • Vet ej vem jag är o vf jag e här

  • Ätstörning (Onöjd med kroppen, Mke tankar om bantning, minskad aptit)

  • Gråter varje dag skojar ej.

  • Gråter utan anledning o då e jag sjukt nere

  • Hatar mig själv

  • Dömd

  • Ensam

  • Litar inte på någon, inte ens familj eller mig själv.

  • Extrem humörsvängningar

  • Problem med ilska

  • Sömnproblem vaknar prick 03:20 varje dag och 1 timme innan jag egentligen ska vakna.

  • Gillar att trycka ner människor

  • Börjar hata mer än att älska

  • Hatar mänskligheten

  • Självmordstankar som börjar komma

Jag mår: Skit

Kallad: psykopath, satan, hjärtlös, ond och häxa.

Ingen förstår mig

Ingen vet hur det känns

Ingen kan hjälpa mig

Alla hatar

Alla dömmer

jag är trött på det

allt jag önskar är att bli accepterad

de e de enda jag ber om

jag klarar inte det snart.

I know the real truth.

Annons:
[Petra Johansson]
2016-03-22 22:58
#1

Va stark och kämpa, du är säker en fantastisk person. Hoppas det blir bättre ♥ //Kram Ellen

Rebornlady
2016-03-23 20:32
#2

Jag skickar en stor kram!

[Giiisella]
2016-03-28 20:54
#3

Jag tycker det låter som du borde söka psykiatrisk vård, för att få rätt diagnos och hjälp med dina bekymmer. Jag vet att det är svårt, men det kommer vara värt det i slutändan! 💕

cissi63
2016-04-05 22:27
#4

Du behöver verkligen komma i kontakt med psykiatrin tillhör du BUp eller vuxenpsyk?alla kan m dligt det r inget konstigt..det jag lste paminde mycket om min sons maende …lider sjalv av panikangest och depression sedan 7 ars alder..har du nagon kurator el dyl

kozz63
2016-04-08 08:23
#5

Ingen ska behöva må som du gör! Här kommer tips och tankar,under förutsättning att du ej redan är under behandling av någon form, det framkom ej riktigt i ditt inlägg. Jag har varit "slav" under psykiatrin o mediciner 1989-2013 .2010 ställde jag krav på dem att hjälpa mig på mitt sätt,jag blev min egen "läkare" och forskade självmant på allt som rörde psykiatrin,mediciner mm. Allt för att bli stark och förstå vad som händer och sker i kroppen som du ej kan se…….

-Kontakta vårdcentrsl/läkare begär en utredning invärtes-blodprover mm. kan vara att du har stor el. liten brist av något som påverkar dig stort!!

-Du kan även kontakta psykmott,(antar att du redan har en kontakt) begära MI samtal (motivering/stöd) behöver ej bara vara psykologer!!

-Försök att låta bli all form av psykofarma!! Promenera ute i skog o mark, skaffa dig en hund,försök att äta bra och i kontinutet mm. Sömnen är ju viktig-tips att inte äta eller dricka något med socker i ett par timmar innan du ska lägga dig (eller tänkt att lägga dig). Hoppas jag gett dig något………..kämpa på och lycka till ……

Demonic999
2016-04-09 00:45
#6

Tack alla!

I know the real truth.

Annons:
[Jossan456]
2016-04-16 13:10
#7

Om du behöver prata med någon, Så finns jag här vid din sida! Bara att skriva till mig på kik: Thejosefin

Upp till toppen
Annons: