Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1612 ggr
Demonic999
2016-01-18 16:57

Hjälp akut...

Hej. 

Jag lider av panikångest. 

Jag mår dåligt pga min pappa.

Han lämnade mig som 3 för knark o sånt (lång historia) o har ej träffat han sen jag va 11..  Socialen har velat ta mig om jag t.ex var vän med min pappa på fb jag får ej ha kontakt. Jag gråter varje dag pågrund av han jag saknar han jag hatar han jag älskar han.

Har vart i svår och djup depression sen jag va 11 utan att nån visste.

2014 november började med självskada.

Slutade (tvingad) Juni 2015 Inlagd 2015 1 dag, (skulle ha vart längre men klarade ej de) Omg börjar gråta nu.. Humörsvängingar, överdrivet arg…

Har fortfarande humörsvängingar och är ännu mer argare och otrevligare.

Inget är roligt mer orkar inte ens va med på idrotten. 

Ärligt talat ska va 100% ärlig.

Min mamma sa att jag är värre min pappa när jag är arg.

Hon har misstänkt mig för droger för 1 år sen

Hon säger att jag är exakt som han.

Jag är själv rädd…

Kommer jag bli som han?

För jag vill verkligen mörda någon.

(Han är inne för droger, sälja droger till barn, mordförsök,misshandel,snatteri osv)

Funderar på ha fickkniv en liten alltså, i fickan vart jag än drar. I skåpet i skolan kanske.

Jag smygröker ibland (cigg)

Om jag fick chans o ta joint bloss så skulle jag det.

Jag hatar människor.

Jag hatar alla.

Jag vill verkligen knivhugga. Tänker varje dag hur jag knivhugger alla och det känns bra. 

Brukar sparka skåp och dörrar, en gång smällde jag dörr och de kom massa smulor från taket.

Jag mår bra av att trycka ner folk.

Återigen,

Just nu känner jag allt det

och kan inte ens läsa en bok

Alla bokstäver flyttas på sig och jag får huvudvärk och jag blir arg.

Kan ibland inte ens höra någon.

2 lärare har sagt framför alla i klassen för nått jag hade gjort (har förstört elevers saker på slöjden grovt )

Hur kan någon så grovt elak, grym, hjärtlös och ond person göra detta?

Jag blev glad och arg samtidigt han sa de.

Jag är hjärtlös jag vet.

Allt detta gör jag för min pappa.

Vad borde jag göra åt detta innan jag verkligen skadar någon?

Tänker absolut inte säga till mamma fy nej.

Jag är inte sjuk

I know the real truth.

Annons:
Calcifer
2016-01-18 17:10
#1

Du bör söka omedelbar hjälp då du utgör en fara för dig själv och andra.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

_Fisken
2016-01-18 17:13
#2

Kan du bedöma om du är sjuk eller inte?
Jag är ingen expert på ämnet men jag kan känna igen ett mönster från andra. Din mamma säger att "du är som din pappa". Kan din pappa självmedicinera en psykisk åkomma med hjälp av droger?  En del använder alkohol  o det är ju en drog det också.
Om jag kan råda dig till nåt är det att gå till skolsköterskan/vårdcentralen och få hjälp där. Du måste få hjälp av läkare.

Anonym
Anonym
2016-01-18 17:18
#3

Du låter sjuk. Du säger själv att du är djupt deprimerad och skadar dig själv. Sök hjälp! Du låter väldigt instabil och som #1 skriver är du en fara för dig själv och framförallt för andra. Du vill inte bli som din pappa och det behöver du inte bli, sök hjälp så du får kontroll över ditt liv och börja inte ta droger.

Du skriver att du hatar alla och att du vill mörda någon. Det är inte normalt. Skaffa dig ingen kniv och bär inte med dig någonting för det är olagligt och om du inte kan kontrollera dig själv så kommer du skada någon ordentligt. Att du mår bra av att trycka ner andra är för att du själv inte mår bra men det är ingen ursäkt. Varför gör du det för din pappa? Jag förstår att det är en bidragande faktor som försämrar ditt välmående men ta inte efter honom. Var inte en dålig människa och håll på med droger och skada andra. Sök hjälp nu innan det är försent för dig själv och för någon annans liv

Demonic999
2016-01-18 17:48
#4

#3 " Djupt deprimerad och självskadebeteende " var för ett år sen inte nu.

I know the real truth.

_Fisken
2016-01-18 17:53
#5

Jag skulle önska att du gick till läkare i alla fall.

vallhund
2016-01-18 18:18
#6

Sök hjälp på närmaste UM (Ungdomsmottagning).

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: