Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1682 ggr
lilli-l
2015-12-22 08:24

Hjärtat hoppar överslag!

Någon mer här som vid stark ångest har ett hjärta som hoppar överslag och krånglar? Just nu är jag ångestfylld och igår hoppade hjärtat överslag bara jag rörde mig!! Så jobbigt..Ändå äter jag Bisoprolol mot just hjärtklappningar!

Carpe Diem….Fånga dagen

Annons:
lollynonna
2015-12-22 20:31
#1

Jag har exakt samma problem. Jag har inte "diagnosierad" Panikångest men i januari har vi bokat en tid osv.. 

Så fort jag upplever panikångest eller bara vanlig ångest så får jag hjärtklappningar som håller i sig ett bra tag efteråt. Som tillexempel när jag pratar i telefon med någon jag inte känner, då jag måste göra något jag inte vill eller då många människor kollar på mig och mycket mer…

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lilli-l
2015-12-22 23:26
#2

#lollynonna Det är obehagligt som attan det där!! Jag fick överslag bara jag rörde mig, när jag plockade undan i köket eller bara promenera inne i huset! Usch..blev så rädd så jag tog en sömntablett och gick och la mig..men vänster sida gick INTE att sova på…hjärtat bara studsa och for!! Vågade knappt stiga upp på morgonen, men det har gått bra idag! Hemskt! Hemskt! Tack för svar och kram på dig! 💗

Carpe Diem….Fånga dagen

lollynonna
2015-12-22 23:31
#3

#2 Oj vad jobbigt :( för mig är det hittills bara då det blir jobbiga situationer osv. Kram på dig med!💓

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

lilli-l
2015-12-23 12:02
#4

Det låter som om du har social fobi. Så där hade jag för många år sedan, just det att många tittade på mig mm. När man satt många vid ett bord och någon frågade mig om något och alla kollar på en..då ville jag bara fly, blev illröd i ansiktet och panikångest! Jag hade ofta panikattacker och väldigt jobbigt runt folk!

Carpe Diem….Fånga dagen

Upp till toppen
Annons: