Annons:
Etikettanhöriga
Läst 1058 ggr
[Sunset098]
10/18/15, 9:42 PM

Deppig pga död?

Hej! Jag vet inte riktigt vilken sida mitt inlägg hör till i men jag tror att de är denna.. För två årsedan dog en av mina vänner, visst han var vuxen å jag är 12 men han va en av dom bästa jag kände. Min pappa jobbar med lastbilar och har eget företag nu men innan jobbade dom på samma ställe, ett härligt gäng gubbar va de haha. Alla kör motorcyklar med och en av de Sissta gångerna Jag såg affe (han som dog för 2 årsedan) så var vi på motorcykelmessan hojrock. Ett halvår senare nästan vid jul ringde pappa och sa till mig att han hade fått canser och inte skulle klara sig.. De va den första gången jag hörde pappa ledsen. Resten av kvällen låg jag på mitt rum och va ledsen, jag sa inget till mamma för jag ville inte driekt. På julen var vi hos mormor och pappa ringde, han sa god jul men han lät inte glad. Efter ett tag sa han att affe hade dött.. Jag va ledsen den dagen men jag glömde bort de efter ett tag. Man förstår nog inte vad de innebär när man är 9-10. Nu på senare tider så har jag fått bra vänner som sedan svikit mig, jag har sårats gång på gång av falska människor. Jag har en vän som vet om detta och hur ledsen jag är men hon bor ca 300 mil ifrån mig. Jag orkar inte gå runt längre med en klump i halsen, jag orkar inte gråta mig tills jag somnar, jag orkar inte låtsas vara glad mer, jag kan inte vara den glada och positiva alla känner mig som. Allt blir värre och värre. Han var en så snäll person och jag står inte ut med kännslan att aldrig få träffa honom mer. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli glad och sluta tänka på de. Har haft tankar på att skära mig i armarna även fast jag vet att de är idiotiskt och inte hjälper. Snälla vet någon vad jag ska göra för att bli glad igen? Hur ska jag kunna sluta vara så ledsen och gråta tills jag somnar? Tack i förhand om någon kan hjälpa mig// Linnea

Annons:
vallhund
10/18/15, 10:00 PM
#1

Du kan kontakta närmaste Ungdomsmottagning för att få någon att prata med som kan hjälpa dig att sortera dina känslor.

mvh

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: