Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1071 ggr
GiraffTunga
2015-07-07 22:08

ORKAR NT

nej jag vill inte… Kan inte skära mig nej för har massa ärr som sitter kvar och kan aldrig visa armarna nej och mår alltid illa efter maten är spyfärdig vill inte gå upp i vikt vill spy o spy men e rädd att stoppa in fingrarna i munnen… Är trött på livet… Är hatad är kort är ful är tjock är sjuk är jagad av satan AAAAAAHGDKFOFLXKN vill bara döda mig själv… Hur orkar ni leva.. :( Mina tabletter är slut men dom fungerade aldrig.. Vill inte vänta mer tills nästa möte hos BUP som är den 14/7 :( ingen förstår mig vill bara skrika i ett rum där ingen hör…

You can not judge me unless you know me.

Annons:
[Tuulikki]
2015-07-07 23:04
#1

Men lilla vän! Andas och ta det lugnt. Du är inte fet, ful eller äcklig. Det är inget fel på dig, varken utsidan eller insidan. Finns det någon i din närhet du kan prata med? Annars finns vi här och lyssnar på dig!

Jättebra att du inte skär dig. Försök stå ut till BUP, eller ring dem imorgon och be att få prata med en läkare, eller kanske till och med be om en akuttid. Men jag hade försökt stå ut, det är "bara" en vecka. Det klarar du!

GiraffTunga
2015-07-08 08:50
#2

Jag ska försöka stå ut med det.. Försökte spy igår och idag vaknade jag med jätte ont i magsäcken.. Sa till mamma men hon vet nt att jag börjar spy det enda hon sa var " Ät mer du äter aldrig " Det kändes som hon inte brydde sig alls :/

You can not judge me unless you know me.

Upp till toppen
Annons: