Annons:
Etikettergeneraliserat-ångestsyndromgad
Läst 1386 ggr
GiraffTunga
6/14/15, 4:52 PM

Fortfarande sjuk?

Hej i december 2014 - januari 2015 var jag sjuk.. Skärde mig och slutade äta. Enligt läkarna var jag sjuk och var deprimerad och hade ångest. Tog Atarax som inte alls hjälpte. Brukade riva mig med nycklar,naglar och åt hud (snälla säg inte det är äckligt) Nu har jag börjat skära med med kniv (vanligt kniv som man skär t.ex. grönsaker med. ) Är ledsen och ett enda ord kan få mig må dåligt och börjar få självmordstankar och är arg hela tiden och gråter hela tiden och är trött.. Sover på lektioner och jag sover tider som är normala… Men är alltid dödstrött…. Det känns som nått är fel med min hjärna och ibland hallunicerar jag.. Är jag fortfarande psykiskt sjuk?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Bill&Bull
6/14/15, 4:59 PM
#1

Jag tycker det låter som du fortfarande är psykiskt sjuk och tycker du ska söka hjälpen du förtjänar. Du kanske behöver annan medicin, och samtalshjälp. Har du nån medicin nu?

||My Love For Animals Is Immortal||

Aleya
6/14/15, 5:12 PM
#2

Låter absolut som att du fortfarande har problem. Som jag sa i din förra tråd så sök hjälp.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

GiraffTunga
6/14/15, 5:15 PM
#3

Jag har kvar Atarax men den gör bara mig trött och dämpar inget. Hur ska jag berätta för mamma att jag är sjuk igen.. Mycket svårt för mig

You can not judge me unless you know me.

Aleya
6/14/15, 5:43 PM
#4

#3 säg att du fortfarande inte mår bra. Har du helt sluta gå till läkare är ju min fundering.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

GiraffTunga
6/14/15, 7:41 PM
#5

Ja det har jag

You can not judge me unless you know me.

Aleya
6/14/15, 7:59 PM
#6

#5 börja med det. Det är inte att leka med att ha hallucinationer. Så för din skull prata med din mamma hur jobbigt det än känns.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
GiraffTunga
6/14/15, 10:40 PM
#7

Okej tack

You can not judge me unless you know me.

Fokusåsånt
6/16/15, 7:31 PM
#8

Försök att ta dig till en läkare och terapeut så snart det går, för du ska inte behöva må så här dåligt. Hittar du rätt folk så blir det lättare att komma framåt. Jag kunde inte tillåta mig att må bra tidigare, utan jag "sprang hem" till ångesten, för det var där jag var van vid att vara - och det är fel. Om du sett eller läst om "The Secret" så prova det. "Lyckofällan" är också ett hett tips.

Upp till toppen
Annons: