Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 3030 ggr
Castiel.
4/30/15, 3:27 PM

Så sjukt nervös!!

Ikväll ska jag in och provjobba på en restaurang på självaste Valborg. Det var skit länge sen jag höll på med servering och jag är rädd för att jag ska se ut som en byfåne bland allt folk. I mitt CV står det att jag gått Hotell o Restaurangprogrammet, vilket jag har, men detta var 2011!!!!! Hoppas att dom inte förväntar sig att jag ska kunna allt, t ex bära 4 tallrikar på en gång för det kan jag inte!! 

Jag är så jävla nervös, tänk om allt går helt käpprätt åt helvete ikväll

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Maria
4/30/15, 3:30 PM
#1

Du kan inte göra mer än ditt bästa 🙂 Försök att andas lugn och och övertyga dig om  att det blir bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JoannaLi
5/1/15, 12:52 AM
#2

#0 Hur gick det ikväll? :)

Castiel.
5/1/15, 1:19 PM
#3

Det gick super bra! Så bra att jag till och med får komma in idag och jobba :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Maria
5/1/15, 1:33 PM
#4

Så roligt att höra🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JoannaLi
5/1/15, 2:15 PM
#5

#3 Men så roligt! Grattis! 🥳

Castiel.
5/2/15, 11:40 AM
#6

Idag ska jag även jobba natt, 22-03. Ska bli intressant då jag aldrig jobbat natt förut :)

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Maria
5/2/15, 11:41 AM
#7

Heja dig😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Tuulikki]
5/4/15, 3:42 PM
#8

Hejja hejja! kanonbra ju!🥳

TH86
5/11/15, 11:11 AM
#9

Bra jobbat.

Upp till toppen
Annons: