Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1534 ggr
stevenson
4/11/15, 12:07 AM

Behöver prata med någon

Jag behöver verkligen prata med någon. Mår skitdåligt och tänker väldigt dåliga tankar just nu. Har jättemycket ångest, utan någon speciell anledning och könner mig helt tom inuti. Känner mig värdelös och patetisk och vet inte vad jsg ska göra. Behöver prata med någon.

Annons:
Hoseok
4/11/15, 12:08 AM
#1

Skicka ett PM till mig om du vill skriva av dig!

MissClue
4/11/15, 12:16 AM
#2

jag är här, skicka ett hej på pm

I love not man the less, but Nature more…

VildaVittra
4/11/15, 12:17 AM
#3

Ringer du 112 kan de koppla dig till en jourhavande präst, de har öppet nattetid. Det hjälper enormt genom att bara höra en annan människas röst när man mår dåligt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

reag
4/11/15, 12:53 PM
#4

Hej!

Du kan alltid prata med någon här eller genom proffs hjälp. Jag förstår hur du känner och det är jätte bra att du erkänner hur du känner, men du skall veta att du inte är ensam i detta. Jag önskar dig det bästa och det finns alltid folk som kan hjälpa dig. Det finns en sida www.angest.se där finns information om ångest samt de olika lokala föreningarna i landet samt tider som du kan prat och chatta med någon som har mycket bra erfarenhet om ångest och oro. Lycka till!

Upp till toppen
Annons: