Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1530 ggr
Castiel.
2014-12-07 17:09

Fan jävla skit

Nackdelen med att ha ett jobb; firar inte julafton iår. Det värsta som kan hända är att jag måste jobba HELA julveckan vilket innebär att jag blir helt själv på julafton eftersom mamma och hennes sambo tar med sig katterna upp till Dalarna för att fira jul, min pappa har planerat andra saker över jul, jag vill inte fira jul med mina systrar. Så ah, rolig jul jag får då.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Rumblebee
2014-12-07 17:16
#1

Jobbigt när det rent ut sagt skiter sig :/ har inte firar jul sedan 2012. Det på grund av att jag flyttade till min pojkvän utomlands som har bott hemma för stt stötta och hjälpa sina sjuka föräldrar, som inte har sett någon anledning till att fira jul på grund av sin sjukdom. Och nu när både hans pappa och hund har gått bort inom ett halvår så kommer julen här bli så otroligt depremierande 😕😐

komkoma
2014-12-08 04:01
#2

Fyfan rent utsagt! Älskar julen just för att det är den enda högtiden hela min familj träffas och är tillsamans tillsammans ordentligt. Tycker jättesynd om dig!

Upp till toppen
Annons: