Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1649 ggr
ninnen
10/14/14, 8:27 PM

Rädslan tar över mitt liv

hej alla,

jag har alltid varit en sådan som är rädd för allt, speciellt krig och oroligheter. Nu tar ISIS över mina tankar. Jag är konstant rädd och läser om deras planer och vad de håller på med. Nu för en stund sedan såg jag kartan på vilka länder ISIS vill ha och där är bland annat Grekland, var min sambo är ifrån och hans familj bor. Jag är ofantligt rädd att min sambo och hans bröder måste rycka in och dö i krig.  Jag vill bara ta mitt liv när jag läser om detta. Snälla kan någon bekräfta att ISIS är överdrivet och inte kommer att finnas länge till? Att det finns nått som kan stoppa dem? Jag orkar inte snart.

Annons:
Geru
10/14/14, 8:39 PM
#1

Alltså, du måste ju resonera med rädslor. Hur sannolikt är det att en liten terrorgrupp invaderar ett land i EU, liksom? Sen på det att dom skulle rycka in, och på det att dom skulle dö i krig.

ISIS kommer nog finnas kvar, men dom är inget direkt hot mot något annat ställe än där dom är just nu.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

_Fisken
10/14/14, 8:42 PM
#2

De kommer inte så långt med sin brutalitet. De kommer att stoppas. Alla kommer att vända sig emot dem. Oroa dig inte. Kom också ihåg att tidningar vill gärna förstora upp saker för att få mer läsare.

Upp till toppen
Annons: