Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1956 ggr
Castiel.
10/13/14, 4:55 PM

Börjar tappa hoppet

Jag börjar tappa all hopp om att jag någonsin kommer att kunna behålla ett jobb/praktikplats. Idag bestämde jag mig för att sluta praktisera på McDonald's och börja praktisera på ICA istället för jag kunde ärligt talat inte hantera stressen och jag vaknade med ångest varje morgon och ville inte gå dit. Personalen var hur trevliga och snälla som helst, så jag vantrivdes inte. Men jag kunde bara inte hantera stressen… Ville bara skriva av mig.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

Annons:
Honestyisdead
10/13/14, 5:04 PM
#1

Vissa har svårare för stress och mcd jobb är ju känt för att vara stressigt.

Det går säkert bra på ica :)

josya
10/13/14, 8:27 PM
#2

Det är inte konstigt om du vantrivs på McDonalds, verkar ju sjukt stressigt, så tappa inte hoppet för det! Inte mänskligt med såna jobb ändå.

Castiel.
10/13/14, 8:45 PM
#3

Jag lovade mig själv att jag åtminstone skulle prova att jobba där efter min 6 månaders anställning på Donken på en annan ort för 4 år sedan. Men nu vet jag att McDonald's är inget ställe för mig, någonsin.

The truth is rarely pure, and never simple. ❞

Sajtvärd på Supernatural iFokus & Thailand iFokus. Medarbetare på YouTube iFokus.

[Tuulikki]
10/14/14, 11:00 AM
#4

Jag själv är långt ifrån så stresstålig att jag skulle kunna jobba med snabbmat. ICA hade passat bättre för mig som inte kan stressa riktigt så mycket, hoppas det funkar för dig!

Upp till toppen
Annons: