Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 1538 ggr
[Jossan456]
2014-07-26 18:35

Min historia!!

Hej! Jag är en tjej på 15 vårar. Jag lider av skadebeteende och självmordstankar! Håller på att få hjälp utav Soc och även Bup som ska stötta upp mig på egna ben igen och få mig att må bättre igen och inte göra om mina misstag igen som jag har gjort det senaste halvåret.

Men nu så hade jag tänkt berätta min historia hur den ser ut. Allt började med att jag blev tillsammans med en kille som vi kan kalla Z. 

Z var 5 år äldre än mig , Han och jag blev tillsammans 29 december 2013 och vårt förhållande höll i tre veckor lite drygt. Sen när jag gjorde slut med Z så började han bete sig onormalt och omoget. Han började även hämnas på mig m.m kallade mig hora och så vidare vill inte gå inte på en massa.

Han höll på i över ett halvår med dessa kräkningar och förtal han spred även runt massa nakenbilder på mig över hela stället där jag bor.

Så till slut så hände detta som mitt liv ser ut idag. Helt totalt rasat samman och jag nästan sover hela dagarna i ända!

Men har nu börjat få upp livet igen men bygger sakta med säkert upp det igen.

Ni är inte ensamma om att må dåligt m.m. Ska in på korttidsboende nästa vecka i fyra dagar och det ser jag fram emot.

Kram alla där ute som har det svårt som jag!! <3

Annons:
[JeanetteK]
2014-07-27 10:54
#1

Jag hoppas du får all hjälp du kan och behöver. ❤️ Önskar jag kunde skaka om den killen som gjort detta mot dig. Så otroligt elakt och lågt. Jag har en son som är lika gammal som du och det är tufft bara att vara 15 år, att sen behöva detta ovanpå allt måste vara tufft. 

Det är en klen tröst jag vet - men det blir bättre! Jag är 41 år och jag är så glad för att vara vuxen. Det är tufft att vara ung många gånger. Det är inte alltid lätt att vara vuxen heller, men man har en annat stadga inom sig och lite mer att säga till om. Önskar dig all lycka och jag finns på PM om du behöver någon att skriva av dig till. Var rädd om dig och din kropp, hämnas på honom genom att må så bra du bara kan. 🤗

Upp till toppen
Annons: