Annons:
Etikettros-ris
Läst 2738 ggr
Shasti
9/2/11, 10:54 PM

Snacka om att bli nertryckt

Jag har avslutat kontot på FB för att folk var så otrevliga och körde med backstabbing å skit.

Har bytt till ett annat forum som (jag trodde) var för moget folk där man kunde få råd och stättning trots att man inte alltid delar åsikt. Men på den sajten är det nästan värre å det är oftast vuxet folk som kommer med så klantiga och dumma kommentarer. Vid ett ställe fanns kommentarer om att man ville se en person dö inför webkamera. Det var det stödet det.
Jag söker personer i samma situation, personer jag kan dela mina erfarenheter med för att ev hjälpa andra. Å så får man bara skit.

Usch vad folk kan vara elaka. Inte konstigt man känner sig nertryckt i skorna ibland.

"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"

Annons:
[esereth]
9/3/11, 10:01 AM
#1

Men ojdå! Det låter ju alldeles galet. Bra att du sa upp kontona.

HannaM
9/4/11, 7:27 AM
#2

Låter ju inte trevligt alls något av det

nakenkatt
9/8/11, 5:52 PM
#3

nej fy så får det väl ej gå till,det låter ju fruktansvärt.

Shasti
9/8/11, 9:04 PM
#4

#3 Jo det är så det går till å även fast jag påpekar till "ägarna" av sidan så händer inte ett dugg. Och då är jag inte ensam om att "klaga" på den här sortens beteende. Så sorgligt. Å jag blir så ledsen.

"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"

[CatsOnMars]
9/18/11, 6:34 PM
#5

Synd att folk inte tar den som mår dåligt på allvar. Jag tror det beror på antingen att de är idioter som saknar empati eller okunskap, att de inte vet hur de ska hantera det helt enkelt.

Bra att du undvek framtida dåliga situationer genom att säga upp kontona.

Shasti
9/19/11, 11:49 AM
#6

Ja det är inte klokt. Vi lever på 2000-talet och har fått namn på psykiska sjukdomar. Förr var man ju galen och hamnade på ett mentalsjukhus. Lik förbannat är dte svårt för folk att acceptera psykiska sjukdomar. Gråter

"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"

Annons:
Aviendha
9/19/11, 4:00 PM
#7

Det finns folk till allt som pappa säger..

Som tur är så existerar inte sådant här inne. Det kan väl alltid trampa in någon nöt, men ser ni något som bryter mot våra sajtregler så tryck på "anmäl" (för er med iFokus Insider).

Om ni inte har insider/inlägget bryter inte mot Skrivregler men är olämpligt på annat sätt så kontakta värden eller Medarbetare så får vi ta tag i det. För vår ambition är att detta ska vara en plats där alla är välkomna och där alla ska respekteras.

nakenkatt
9/22/11, 8:33 PM
#8

MYCKET BRA!!

Shasti
9/22/11, 9:36 PM
#9

Ja det finns verkligen folk till allt! Personligen anmälde jag en massa gånger men de som höll i det verkad tyvärr inte ta det på allvar. Här har jag faktiskt aldrig stött på någon otrevlig. Å det tackar jag för

"Den som går sina egna vägar behöver ingen karta"

Upp till toppen
Annons: