Annons:
Etikettdagens-positiva
Läst 1994 ggr
svava
2009-04-07 13:11

svava

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej ni alla älskade vänner här inne på sajten.

Min frånvaro har varit lång och plågsam, då jag åkt på en hel del annan skit utöver min ångest. Det har blivit så allvarligt att jag inte orkar med att hänga i och skriva. det lilla jag orkar, är det så många som kräver uppmärksamhet, så jaghar bara inte orkat.

Nu förtiden går jag på Lyrika och tycker att den är ok, jaghar minskat ner på mitt Apotek avsevärt och det är ju iof ett jätte +. Nästan guldstjärna.

Jag har fått handikappsbidrag, så det hjälper ju lite. Men sakerna är dyra att köpa..

Sedan har jag gjort en super duper dunder enorm sak. Jag var hos tandläkaren igår och laga en plomb som ramlat ur utan sövning….. Jaja det blev ju lugnande och lustgas, men det blev också glädje tårar efteråt.  

Jag har fått ihållande mailkontakt med min Mamma som jag uppskattar så mycket. jag älskar ju henne, även om som sagt jag inte alltid tycker om henne eller vad hon gör och säger, men det är ett framsteg, och det känns skönt.

Jag har hemske dropp någon gång i veckan, då jag kämmer satt jag vill avsluta det hela, men jag försöker att jobba på att det är inte jag som vill det utan smärta och sorg. Det är inte lätt men det funkar ibland :)

Jag hoppas jag orkar skriva lite oftare och jag hoppas att jag inte blir bortglömd då jag inte syns.

Jag älöskar er alla och ni är det stora stödet i mitt liv..

kram svsva

Annons:
HannaM
2009-04-08 15:14
#1

Stort grattis till tandläkarbesöket!!

Och så skönt att höra av dig, jag har funderat på vart du tagit vägen.

Stor KRAM

Veyla
2009-04-09 20:20
#2

:) Bra att det är relativt positivt. Och var inte orolig, du blir inte bortglömd!

Rocktjejen
2009-04-10 02:48
#3

Ååh äntligen Svava jag har saknat dig här inneGlad

Känn ingen press att du måste vara här o skriva..ta det i den mån du känner att du orkar..vi finns ju här ändå och du i våra tankar.

Kram Eva

paronskrutten
2009-04-10 13:27
#4

Underbart att du har kommit tillbaka, svava! Duär långt ifrån bortglömd, även fast jag inte orkar vara så aktiv jag heller.. Hoppas att det fortsätter uppåt, och du är värd flera guldstjärnor :)

Kramar!

Helena

isa
2009-04-11 13:29
#5

Grattis till tandläkaresöket och att det funkar med lyrika för dig.Grattis till ditt framsteg med din mor också.

Upp till toppen
Annons: