Annons:
Etiketttotalt-onödigt
Läst 5034 ggr
[oskuldast]
11/18/10, 1:41 AM

20 setralin

tog 20 setralin, mini od. b;rjat verka nu.. 'r typ yr och m[r skit och vill bara spy och allt skit

mår inte alls bra, men det är ju meningen

Annons:
[YlvaP]
11/18/10, 3:09 PM
#1

Ring genast till akuten och berätta vad du gjort. Ta väl hand om dig.

Rynkel
11/24/10, 6:29 PM
#2

Hur har det gått med dig?

iins
11/24/10, 10:25 PM
#3

oj då, låter inte bra det! va nära på att ta överdos jag med.. för jag inte pallar kämpa mer. men hindra mig ändå. ring akuten med en gång! tänk att om du dör nu, missar du de ljusa stunderna som kommer komma i ditt liv, du blir bra! ge det en chans. överlev och sluta med dessa dumheter. fastän du lider så förfärligt och är på botten. tänk positivt. gör inget alls annars. bara lev. det är de jag strävar efter, att tiden läker såren. sjukdomar läker. promes u

[oskuldast]
12/12/10, 10:39 PM
#4

hm jag lever. börjat ta depressionspiller igen så.. det funkar. fast ringde dock inte in till akuten, låg och mådde dåligt i ett par dagar istället. det var inte värt det!

[YlvaP]
12/13/10, 11:58 AM
#5

Åh vad skönt at höra att du lever. Har du tagit kontakt med någon att prata med?

[Ambrosia]
12/16/10, 11:10 PM
#6

Till oskuldast: Men gumman, du ska inte ta självmord!!! Du är alldelles för underbar för det!!! Vad du behöver nu är att träffa en psykiatriker NU. Ring jouren i den kommun du bor i!! Du kommer där få hjälp. Berätta om allt du känner och varför du känner att detta liv är för jobbigt!!! Ta detta steg, gör det!!! Försök ta detta steg framåt. Du kan det!!

Har du några föräldar runt omkring dig? Tänk vad dina föräldrar eller nära anhöriga skulle känna om du tog självmord. De skulle aldrig förlåta sig själva och tro att de gjort nåt fel för att du tog självmord. De kommer aldrig må bra igen. Aldrig någonsin.

Enligt Sylvia Browne, en av världens mest kändaste medium säger också att man inte kommer till andra sidan om man tar självmord. Utan man föds direkt in i en ny liten bebis igen. Och man kommer i det nya livet får uppleva de händelser du redan upplevt i detta liv på ett liknande sätt, dvs även alla jobbiga saker igen också. Tills man dör en naturlig död. Dvs om du levt tex 30 år i det här livet, måste du leva typ 80 år + 30 år innan du kommer till andra sidan igen.

Även fast du mår piss i dag, så kanske du har massa underbara upplevelser kvar i detta liv som bara väntar på dig. Tänk att det är en mening med ditt liv. Att du tex är här för att visa andra vad du har lärt dig och lära dig nya saker. Vad tycker du om att göra? Vad är din passion här i livet? Gör mycket av de roliga sakerna. Även fast det bara känns skit svårt att gå ut genom dörren. Försök ta ett litet steg. Du är värd att må bra. Och psykiatrin kan hjälpa dig. De det en chans. Du är bäst!!!

STOR KRAM från Ambrosia :)

Annons:
[Ambrosia]
12/21/10, 2:07 AM
#7

Livet är värt att leva även fast det inte känns så ibland. Har du några nära anhöriga runt dig? Föräldrar och så? Kanske kan du berätta för dom hur du mår och känner dig? Så de kan stötta dig!!!

STOR KRAM från Ambrosia :)

Upp till toppen
Annons: