Etikettakut-stöd
Läst 1090 ggr
Lindansare
2012-12-23, 20:39

Herregud..

Jag vill bara sjunka genom jorden just nu. Trubbel trubbel och jul.

Får fira hos pappa om "jag smälter in och inte pratar om hur lite pengar jag får in".

Seriöst?!!

Jag kanske inte smälter in pga mina upplevelser och för att jag skapat min egen karaktär som jag trivs med : Att vara ärlig.

Nä, på med masken, jag mår så bra så och allt är fint.
Jag älsker livet och allt flyter på..

GAH!!!

Fira jul så eller ensam i lägenheten?

Plus att jag inte haft råd att köpa en enda julklapp förutom till den lilla julklappsleken.

Medarbetare på Misshandel iFokus

/Lindanserskan (OBS! Copyright på allt!)

[Qimsid]
2012-12-23, 20:50

Tror egentligen jag skulle stannat hemma. Varför vara med människor som bara gör en ledsen, även om det är ens familj, är ingen ursäkt.

Lindansare
2012-12-23, 20:53

Sant. Men jag tror jag går ändå.. vill inte vara miserabel hemma på julafton.. =(

[jadestone]
2012-12-24, 01:29

Jag tror att det är ett bra beslut att gå. Du kan ju gå därifrån om du inte orkar.

Sitter man själv på julafton får blir det lätt att man känner sej mer övergiven o miserabel. Så gå dit en stund iaf, med masken på. Du får något o tänka på en liten stund än annat än hur du mår.

Familjen ska alltid finnas där o ställa upp säger dom men det är ju allt ännat än sant. Men det gör så jävla ont när dom hanterar en illa.

Om man skulle ha en off- knapp på sina känslor skulle det underlätta mycket.

Du är alltid välkommen o skicka pm till mej när du vill/om du orkar.

Glöm inte o titta efter en lilla sekunden som kan få dej att le ett litet leende var dag :)

Massa julkramar till dej

Lindansare
2012-12-27, 08:02

Tack jadestone ( gillar den stenen mycket), jag gick dit och det blev bra, fick klappar och matkuponger =) presentkort osv.. Hade jag inte väntat mig!

[Qimsid]
2012-12-27, 15:07

Vad bra =) !

[jadestone]
2012-12-28, 21:26

Titta en smilegubbe :)

Så bra att det blev lyckat. En dag som kanske kändes lite lättare då. Hoppas att det kommer fler snart.

Kramar

Upp till toppen