Annons:
Etikettakut-stöd
Läst 1813 ggr
hanna-jo85
2012-11-19 15:25

!!!!AKUT!!!!!

Min kompis, kompis har låst in sig i sin lgh och har skrivit på facebook att han ska ta livet av sig. han har historia av att må pyskiskt dåligt, varit inlagd på psyk m.m. hans flickvän lämnade nyss honom..

går inte att få tag på honom. min kompis har ringt polisen, men dom vill inte hjälpa till.. vad kan man göra???

Annons:
Fridaaaa
2012-11-19 15:26
#1

Ni kan inte göra så mycket. Ringa psykakuten och ringa polisen igen

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

indra-bus
2012-11-20 20:40
#2

Polisen SKALL hjälpa till de hör till deras jobb. Ring igen. Här var de ute o letade efter en kompis till mig. Detta skall de ha som högsta prio.

Lycka till!! Skriv hur de går om möjligt.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

hanna-jo85
2012-11-21 13:53
#3

ringde polisen igen, men dom vägrade återigen att hjälpa till. men på något sätt lyckades en annan kompis få honom till psykakuten!

men såg precis på facebook att hans ex skrivit till min kompis att det har hänt honom nått nu. men får inte tag på min kompis..

Fridaaaa
2012-11-21 13:56
#4

#3 Skönt. Dock gör polisen väldigt fel! :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

indra-bus
2012-11-21 14:55
#5

Jag förstår att de känns jätte jobbigt har varit i ungefär samma sits som du.

Men om han nu varit på psyk så har de ansvaret. Vet du om han är inlagd?Detta kanske låter hemskt men man kan bli tvångs vårdad alltså mot sin vilja.

De kan vara nödvändigt vid sådana här fall.

Håller tummarna att de går bra..För er. Ni gör ett super jobb.

Skriv hur de går om du kan.

Gävla poliser de är deras jobb o gäller de liv skall de åka direkt.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

hanna-jo85
2012-11-22 23:29
#6

han var på sjukhuset en kort stund innan han åkte hem igen.. men sedan hittade någon honom medvetslös utomhus. i ambulansen på väg till akuten fick han härtstillestånd, men han klarade sig. han är nu inlagd på psyk. jag hoppas för hans barns skull att han får tvångsvård så dom inte mister sin pappa….

Annons:
PiganX
2012-11-25 21:33
#7

#6 Skönt att han överlevde iallafall.

Upp till toppen
Annons: