Etikettakut-stöd
Läst 2313 ggr
CosmicRays
2012-10-30, 21:05

vill inte vara ensam..

sitter här och toklipar. får inte tag i någon kompis .. har skitit sig med pojkvännen, igen. sånt gör ont i vanliga fall, men på det har jag IPS så jag vet inte var jag ska ta vägen. killen skrev med sitt ex, saker som inte var okej.. och han lovade när jag råkade se det, att ta bort henne. detta var en månad sedan. igår såg jag att hon var kvar på hans fb-lista..jävla fb… hade inte för avsikt att snoka någon utav gångerna, vet att svartsjuka gör mig galen så har släppt den. men så blir man sviken, såklart. bad honom ta bort henne, och han flippar och säger att jag inte kan kräva det, att jag ställer och styr och vrider på allt. tror han hakat upp sig på min diagnos sen jag fick den..låter ju så. för vem som helst skulle väl bli ledsen av det.. men det värsta är att hans sätt att handskas med konflikter är silent treatment - senast svarade han mig inte på en Vecka. och nu svarar har inte igen. varför ska Jag behöva försöka lösa problemen, han är ju liksom delaktiv i det hela ……… och nu skrev han bara att jag skulle lämna tillbaka hans hemnyckel. Fattar inget. är jag inte värd mer för honom? jag känner mig så jävla kass. det triggar igång min ätstörning, att jag inte duger vid denna vikt, och utan mat mår jag ännu sämre. jag hatar att det alltid blir en ond spiral, jag fattar inte hur jag ska bryta den. Jag sjunker bara mer och mer och jag vill inte vara med om den här natten. Men ingen verkar bry sig om att svara mig, känner mig så jäävla ensam. Och det är något av det värsta jag vet. vet inte vad jag ska göra

nakenkatt
2012-10-30, 23:57

Snälla du,det låter inte roligt för dig alls.men först som sist det där med fb kan skapa så mycket skit.skulle önska att ej så många överhuvudtaget hade det.Ser ofta eländes elände med det.och din pojkän verkar ej ställa upp på dig när du mår dåligt.har du ngn du kan gå och prata med och försöka reda upp saker och ting.Du är inte alls kass,du duger som du är fast du har en diagnos glöm inte det.du har rätt att få leva ett bra liv som alla andra.Försök tänka positivt även om det är svårt.Du bör nog prata ut med din pojkvän ordentligt,om ni överhuvudtaget ska ha en relation.det här sliter ju på dig när det strular er emellan och det verkar vara du som får må dåligt av det.Försök vila och hämta nya krafter,och försök sedan ta tag i allt annat.berätta gärna hur det går sedan.Jag sänder dig många varma tankar och hoppas det ordnar sig,för det gör det även om det ser mörkt ut just nu.När det är som värst kan det bara bli bättre.

AkiMar
2012-10-31, 10:59

Mitt ex var som din kille , kunde sluta höra av sig i veckor och sedan komma fram och säga att han har tänkt på mig och älskar mig blaa blaa blaa så höll han på i över 1 år, jag va såååå rädd att bli ensam, känna mig övergiven men efter ett tag tog jag steget och gick ifrån mitt skit förhållande och vet du vad det var det bästa jag någonsin har gjort, jag mådde så bra att jag slutade med mina antidepressiva och sömn tabletter! Visst lever jag med ångest varje dag men ändå inte samma ångest som när jag levde med honom! Tänk på dig själv, vad är bäst för dig!!! Sedan fattar du ett klokt beslut! ;)

CosmicRays
2012-11-06, 12:43

Tack för era svar, jag kämpar på och försöker komma underfund med vad som är bäst för mig själv..

blondifire
2012-11-07, 08:05
Upp till toppen