Annons:
Etikettertvångssyndromocd
Läst 1680 ggr
[OndaÖgat]
2012-11-02 14:53

tvångssyndrom...?

jag har funderat länge på om jag har tvångsyndrom eller något liknande. jag måste rycka i dörrar typ tusen gånger för att se att dom är låsta till och med om jag tex har klivit in i duchen så måste jag gå och rycka i dörren även om ingen är hemma.

ibland är jag jätte rädd för att jag ska mörda någon men har samtidigt riktig fobi för folk och tror att nästan vem som helst utom mina närmaste är tjuvar,mördare och våldtäcktsmän.

en gång gick de så lång att jag trode att min pappa skulle våldta mig när han kramade mig. jag hatar att ta i folk, kan inte krama min bästa kompis utan att känna mig äcklad, ingen annan i min ålder verkar ha problem med de.

Och ganska ofta känner jag mig iaktagen även om jag är där det är mycket folk eller ensam eller kanske i skogen, men ibland känner jag mig van vid de men skrämmer mig mycket ibland då jag helt plötsligt kan skänna att någon ser mig. även om jag vet att ingen gör de.

och ibland känner jag mig som olika personer ibland är jag typ snäll och lungn och så men ibland så bara byter det om och jag blir kaxig stöddig och elak även fast ingen gjort något jag kan liksom tänka saker folk gör fast dom inte sagt eller gjort något

Min enda kompis är deprimerad och skär sig och så och bland ser jag mig själv som hon när hon sitter och skär sig… det är hemskt… fast hon har slutat nu pch tar tabletter

jag ville skriva av mig har ingen att prata med.

Annons:
Upp till toppen
Annons: