Annons:
Etikettom-sajten-ifokus
Läst 154 ggr
Calcifer
2022-02-08, 21:11

Värden på väg tillbaka!

För ett år sedan fick min mor sin cancerdiagnos, och i slutet av maj gick hon bort. Sedan den sorgen har jag varit väldigt passiv på iFokus. Läst mycket, men inte deltagit i diskussioner och helt ärligt behövt en lång paus för att fokusera på min psykiska ohälsa som slog bakut totalt när jag förlorade min högt älskade mamma.

Senaste veckorna har jag dock tagit försiktiga steg för att komma tillbaka och försöka väcka liv i sajterna jag är värd för igen. Inget som kommer gå över en natt, men jag jobbar på det och jag lovar att jag läser alla trådar numer även om jag inte aktivt deltar i dem.

Jag vill tacka för förståelsen över att jag behövt ta en paus samt tacka Pyttelite som varit medis under tiden och hjälpt mig hålla ögonen på sajterna.

Jag hoppas på att jag ska kunna återvända "som vanligt" inom en snar framtid, och hoppas kunna vara mer deltagande.

Mvh er värd

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Lona
2022-02-09, 10:16

Välkommen tillbaks!
Ta det i din egen takt, iFokus ska som sagt vara roligt och inte ett tvång (fastnar själv i den fällan ibland). 🌸

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Niklas
2022-02-09, 11:52

#1: Precis!

Vänliga hälsningar, Niklas
Smart hem iFokus hjälper vi dig med det. 🎈

Calcifer
2022-02-09, 11:56

Ja jag försöker ta det i min takt och inte tvinga fram något men det känns samtidigt bra att försöka hitta tillbaka till några gamla vanor från "innan", om man säger så.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

MonicaLagerquist
2022-02-14, 18:02

Du är så välkommen.Skönt att du mår lite bättre nu.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: