Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1323 ggr
borntorun
3/30/14, 9:07 PM

Otrolig trötthet av denna ångest.

Jag har lidit av panikångest och ångest istortsätt varje dag sen 2012, är spänd i kroppen dygnet runt, när jag inte får en attack så ligger ångesten och spändheten där och bara väntar att få attackera. Jag började träna för ca 2 veckor sen, styrka och sprang och sånt och har gjort det varran dag ungefär, och så kom solen och otroligt vårväder i fredags och har haft en otroligt skön helg, kanske skönaste på väldigt länge, solat och faktiskt mått bra, ingen aning varför men sen imorse så har jag bara vart så omänskligt trött, har vart helt lealös hela dagen, känns som ja vart uppe i 3 dagar, så trött och enerilös är ja. Det känns nästan som att bara för att jag haft två bra dagar på väldigt länge så måste jag straffas med nått annat istället? Är det nån mer så råkat ut för jobbigt trötthet av ångest? med trötthet menar jag" hej, jag vill sova" trötthet.

Annons:
Disturbed-Angel
3/30/14, 10:56 PM
#1

Jag har i perioder varit väldigt trött. När jag var deprimerad sov jag runt 20 timmar per dygn och resten av tiden låga i sängen och stirrade in i en vägg typ. För det var allt jag orkade med. Men jag kan även bli fysiskt trött om jag haft mycket ångest under en lång tid. Men den tröttheten brukar gå över när man vilat ett par dagar.

Upp till toppen
Annons: