Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1574 ggr
VildaVittra
2014-02-13, 20:43

Saker jag vill göra!

Om du bortser från din diagnos och tänker enbart på om det finns något roligt du vill göra vare sig det är genomförbart eller inte, vad är det då?

Som gammal tävlingssimmare så är ju självfalllet min dröm vattenburen. Jag vill simma och möta båtarna på Hawaii.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lexiia
2014-02-13, 20:48

Jag vill kunna jobba!

~ Sajtadmin för Furry Paws ~

Lady Q. Longworth
2014-02-13, 22:15

Jag vill åka slalom!!

Vilket jag får ganska ofta :)

dragonstar
2014-02-14, 12:23

Jag vill göra så mycket. Resa runt, sälja den konst jag gör. Önskar att jag hadde energin att ha hund och kattuppfödning. Men framförallt bara bli av med all ångest och deprisjon så pass mycket att jag klarar av att ha barn och en normal vardag, med skratt och lycka.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

hansson57
2014-02-14, 17:27

Jag har alltid velat bli arkeolog. Tänkt att jag kunde syssla med det efter min ålderspension, som hobby. Det får stanna vid en dröm, eftersom jag nu har fibromyalgi och inte skulle orka. Men… jag har några år kvar till 65, så man vet ju aldrig!!!

Kur tråd du har startat Vilda V    Tack.

indra-bus
2014-02-14, 22:40

Detta var en kul tråd. Egentligen så är de min ep som begränsar mig o de leder till ångest ibland.

Men jag skulle vilja åka o jobba med gatuhundar. Sen åka o jaga tjuvskyttar som skjuter elefanter noshörningar, tigrar.

Flytta ut på landet o öppna ett katt hem.

Åka runt i världen till fattiga barn med leksaker, kläder o mat jobba med läkare utan gränser.

Sen skulle jag vilja läsa o sen jobba som veterinär.

Åka till Australien o jobba med vilt hablitering. O mycket mer.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

KittyBean
2014-02-17, 12:43

Hade saker funkat för mig hade jag nog velat fortsätta min utbildning och bli Ekonomiassistent, men får nog tyvärr se fram emot ett liv som sjukskriven om inget drastiskt händer och jag faktiskt skulle få hjälp från sjukvården. *haha* Hade annars också tyckt det vore kul att öppna någon sorts butik, kanske med handverksgrejer eller med kläder och saker från Japan.

Sagolikt
2014-02-17, 15:28

Ha en egen häst. Ha en kärleksrelation. Bo i hus. Göra en svensk klassiker.

Upp till toppen