Annons:
Etikettallmänt-om-ångest
Läst 1302 ggr
lurituri
2013-09-07 03:18

Väckt igen! J-a ångest!

Jaha. Så gick det åt helvete den här natten också. Funderar starkt på att gå upp och börja min dag. Nu är allt förstört iallafall. Om jag tar en Mirtazapin - som jag egentligen inte vill ta - så kommer jag att vakna med kniven mot strupen mitt på dan och inse att jag återigen har försovit mig sådär 4-5 timmar. Om jag inte tar nån tablett kommer jag att vara helt förstörd av trötthet efter att ha legat och vridit mig åtskilliga timmar. Den här förbannade ångesten gör mitt liv till ett helvete just nu. HELVETE!! 😡 Ser fram emot att träffa min läkare om ett par veckor - så här går det fanimej inte att ha det! Alla ni med samma problem - vilka mediciner kan funka? Lurituri

Annons:
Monsva
2013-09-07 13:26
#1

Äter anafranil sen många år. Hjälper mycket bra mot både ångest och sänkt stämningsläge/depression.

Metallica1999
2013-09-08 00:04
#2

Jag tar Sertralin. Den funkar jätte bra:)

lurituri
2013-09-08 14:31
#3

Monsva och Metallica! 💐 Tack så mycket för att ni svarade. Jag tror att det är läge för mig att byta medicin - så era tips kan vara till nytta. Jag är så glad att jag hittade hit till iFokus/psykologi - känns skönt att ha fått kontakt ( visserligen bara på nätet men ändå…) med likasinnade. Det betyder mycket! Kramar Lurituri

Monsva
2013-09-08 20:25
#4

Kram tillbaka❤️

Upp till toppen
Annons: