Annons:
Etikettmin-egen-berättelse
Läst 1557 ggr
carmen556
2013-08-11 14:18

Känner mig trasig och oförstod!

Jag har sedan långt tillbaka kännt mig annorlunda och ensam. Det har lett till depressioner. Mitt liv har varit så olikt andras. Jag har autismliknamde drag och en bipolär sjukdom och add. Min självbild är dålig och självkänslan likaså. Min bakgrund är svår och har lett till att jag inte orkar med min vardag. Jag vet inte vem jag är idag. Jag mår inte bra i dagens läge. Någon som känner likadant?

Annons:
Pelle Långlös
2013-08-11 16:49
#1

Jag har liknande diagnoser som du. Har asperger och bipolär sjukdom. Under hela detta år har jag åkt in och ut på psyket flera gånger. Till slut skrev jag ett arg brev där jag berättade om att jag inte tas på allvar. "Slängs" ut alldeles för tidigt och slutade med att detta funkar inte. Då först lyssnade dom på mig. Jag fick ECT som jag frågat om flera gånger men inte fått. Nu är jag hemma och jag hoppas att det skall bli bättre.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Odde]
2013-08-11 19:13
#2

jo jag vet allt för väl hur det är att inte orka med vardagen, jag försöker se det ljusa men det är svårt när det finns så mycket mörker, 
Har ptsd Vilket gjort mig känslokall och gett mig anhedoni, men som många andra sagt åt mig efter regn kommer det solsken det är bara att man får stå ut tills de slutar regna, hoppas det löser sig för dig🌺

carmen556
2013-08-18 16:43
#3

Ylva! Tack för ditt inlägg! Det var starkt gjort av dig att skriva ett brev. Det fick mig att återfå hoppet för psykiatrin. Jag hoppas för din skull att det blir bra! Kram! Odde: Jaa så säger dom flesta, typiska klyschor. Som att efter regn kommer solsken. Det kan stämma, men just när man mår dåligt ser man inte ljuspunkten. Jag hoppas också för din skull att det blir bra :) kram

Upp till toppen
Annons: